Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Pridobivanje in ohranjanje kupcev ter povečanje prodaje v času recesijePridobivanje in ohranjanje kupcev ter povečanje prodaje v času recesije

13.03.2013

Kljub vsem

Pridobivanje in ohranjanje kupcev ter povečanje prodaje v času recesije


Kdaj? 13.marca 2013 od 9.00-15.30 ure 

Kljub vsem očitnim negativnimi posledicami recesije, je to lahko tudi dober čas, da se širi in razvija svoj ​​posel. Kljub manj razpoložljivega dohodka ... ljudje še vedno kupujejo stvari ... podjetja še vedno potrebujejo oskrbo. Velika večina podjetij bo oz. zmanjšuje  sredstva njihovega trženja. Obstaja veliko dokazov, ki potrjujejo, da so družbe, ki še vedno tržijo v recesiji, ne le preživele slabe čase ampak so bile celo še bolj uspešne, ko se je situacija popravila. Izvajati morate pravilno kombinacijo različnih tržnih aktivnosti.

 

Cilji

Udeleženci delavnice bodo spoznali zakaj je recesija je izziv in kako jo izkoristiti?

 Pridobili  bodo razumevanje in znanja o ključnih prodajno-marketinških/ tržnih  aktivnostih, ki jih morajo v prihodnosti izvajati, da bodo stalno  pridobivali lojalne stranke, povečevali  prodajo in svoj tržni delež.

Podkrepljeno s  praktični primeri, izkušnjami  in napotki iz prakse.

 

Vsebina

 

·         Zakaj je recesija je izziv in kako jo izkoristiti?

·         Kritični dejavniki uspeha za vsa podjetja

·         7 lastnosti uspešnih podjetij

·         10 učinkovitih strategij/ načinov kako biti bolj uspešen v recesiji.

·         4 prodajne strategije v času recesije

·         4 prodajni pristopi + ključna sprememba

·         7 ključnih faktorjev uspeha pri prodaji

·         Kako povezati marketing , prodajo in ostale funkcije v uspešen prodajni stroj?

·         Kupcev ni neomejeno število !

·         4 enostavni  koraki kako pridobiti več strank?

·         Kaj pomeni uspešno tržiti & prodajati v praksi?

·         Ključno je …?

·         AIDA & KISS

·         Katera so tržna orodja & metode, ki vam lahko povečajo prodajo?

·         Kako so recesijo izkoristili v domačih in tujih podjetjih?

·         7 glavnih napak, ki so največkrat usodne za slabe odzive.

·         8 receptov za izboljšanje prodaje v krizi

·         Najpomembnejša naloga je?

·         Top trendi v prodaji in marketingu

 

Komu je delavnica namenjena:

Direktorjem, lastnikom podjetij, vodjem prodaje in marketinga, vsem ki se zavedajo, da morajo v času recesije prilagoditi svoj način poslovanja in da je morda recesija tudi izziv za povečanje prodaje oz. tržnega deleža.

Enodnevna delavnica 8 šolskih ur

 

 

 

O predavateljici:



Brigita Lazar Lunder je magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. Združuje redko kombinacijo akademskega znanja in izjemno uspešnih primerov trženja v energijsko in idejno nabite delavnice.

 

Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B)  in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: 

Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS,  Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires , Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.

 

Ter predavateljske izkušnje za: Schahermayer d.o.o., SIQ d.o.o., open IT d.o.o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine,  Kontroling Konferenca 2012, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna  izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. – Moskva.

 

KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 125,00 EUR + 20% DDV za plačilo na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 10. marca 2013 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 10. marca 2013. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.   

 

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com