Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

DELAVNICA RAZVOJA SVETOVALNIH VEŠČIN ZA RAČUNOVODJE DELAVNICA RAZVOJA SVETOVALNIH VEŠČIN ZA RAČUNOVODJE

06.02.2013

Delavnica skreirana le za računov

“Uspešna skrb za ključne stranke, komunikacija in predstavljanje prednosti računovodskih storitev





 V četrtek, 30.1.2013 od 8.00 do 15.00 ure

Delavnica skreirana le za računovodje je dokazano zelo uspešna. Nastala je zaradi pozitivnih izkušenj, ki so pokazale, da smo na teh področjih lahko zelo koristni.

Spoznali bomo kaj vse je potrebno za učinkovito zagovarjanje lastnega dela in skrb za ključne stranke. Svetovanje in predstavljanje našega dela bomo predstavili iz drugih zornih kotov in na tak način, da ju boste doživljali veliko bolj sproščeno in zanimivo. Spoznali boste najboljše pristope in tehnike, postavili odlične temelje in zato dvignili uspešnost ter samozavest v stikih s strankami.

 

Dali bomo konkretne rešitve in nasvete:

ü     Spoznali bomo kako uspešno zagovarjati lastno delo in kako obdržati ključne stranke

ü     Pripravili vas bomo na vodenje sestankov in izboljšali bomo komunikacijsko - svetovalne

         veščine 

ü     Spoznali bomo odlične, strukturirane in logično zgrajene predstavitve storitev

ü     Spoznali bomo učinkovite tehnike in spretnosti reševanja ugovorov - da bi tako rešili  

               marsikateri sicer izgubljeni pogovor

 

VSEBINA:

Najpomembnejši vplivi na rezultat 

  • Trenutki resnice
  • Gradnja blagovne znamke in kaj lahko sam pripomorem

Skrb za ključne stranke - vzdrževanje kvalitetnih odnosov s strankami

  • Kako ohraniti stranke in zakaj stranke odhajajo
  • Kako zagovarjati lastno delo – kaj vse je potrebno, da nas bodo bolje razumeli in cenili
  • Kako ohraniti ceno in kako jo predstaviti
  • Tehnike gradnje zaupanja in odnosov

Skrb za ključne stranke - potreben proces

  • Proces spremljanja strank in kaj stranke želijo od računovodij
  • Aktivnosti in priporočeni stiki s ključnimi strankami

Nujne komunikacijske spretnosti v stikih s strankami - predstavitvah in svetovanju

  • Komunikacijski kanali in lasten komunikacijski stil
  • Kaj se lahko naučimo iz neverbalne komunikacije in odličen nasvet - copying
  • Aktivno poslušanje kot temelj za gradnjo odnosov in odkritje strankinih potreb

Predstavitev prednosti računovodskih storitev

  • Kako predstavljati storitve – posebnosti predstavljanja računovodskih storitev
  • Potrebno za uspeh v predstavitvah, svetovanju in javnem nastopanju
  • 10 - naših prednosti ter usmerjanje pozornosti nanje
  • Lastnosti in prednosti kot temelj uspešne in stranki razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
  • Stopnje v predstavitvah storitev in posebnosti, prednosti ter uporabnost svetovalnega jezika

Poslovni sestanek

  • Kaj vse zajema priprava na sestanek
  • Kaj motivira mojo »najboljšo stranko«
  • Vodenje in struktura poslovnega sestanka - diamantna struktura pogovora

Reševanje ugovorov, nezainteresiranosti in skrbi strank

  • Kaj so ugovori in zakaj je tako pomembno – dobro, da jih znamo rešiti
  • Tehnike reševanja ugovorov in kako nezadovoljstva spremeniti v priložnosti
  • Reševanje 10 – ih najtežjih ugovorov (s katerimi se srečujete) in rešitve zanje 

 

Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist.

 

POTEK DELAVNICE: Delavnica je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je  zasnovana za aktivno sodelovanje udeležencev.

Znanje se pridobiva skozi zanimive lastne aktivnosti, praktične primere ter igre vlog - treninga ter razvoja veščin. Delavnice potekajo v pozitivnem in sproščenem vzdušju.

 

IZOBRAŽEVANJE JE NAMENJENO:

Računovodjem, direktorjem, vodjem, in knjigovodjem, referentom za obračun plač in kadrovskim delavcem, oziroma vsem, ki imajo vsakodnevne poslovne stike.

 

TRAJANJE:

Enodnevna delavnica (polnih 8 ur)

 

GRADIVO :

Udeleženci prejmejo strokovno delovno gradivo

 

DELAVNICO VODI:

Delavnico vodi g. Samo Zupanc, direktor organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc je po izobrazbi Specialist managementa. Na področju izobraževanja deluje že osem let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 400 delavnic.

Z bogatimi izkušnjami s področja svetovanja (in prodaje) iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.

 

KOTIZACIJA IN PRIJAVE


Investicija v vaše znanje znaša 125,00 EUR + 20% DDV za plačilo 150,00 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 23. januarja 2013 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 25. januar 2013. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com