Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Vodenje v zahtevnih situacijahVodenje v zahtevnih situacijah

13.10.2020

Moč pozitivnega in empatičnega vodenja in kako motivirati sebe in ekipo, da ohranite ustvarjalno delovno klimo

13.10.2020 od 9.00 do 15.00 ure v Murski Soboti.

Vodenje (še posebno v zahtevnih in težkih situacijah) je še vedno zelo pomembno za dolgoročni razvoj vsakega tima, posameznika in organizacije.
Nedavna študija (HBR, 2019) je namreč pokazala, da bi 65 % zaposlenih raje imelo boljšega šefa kot boljšo plačo. Vodje neposredno vplivate na delovno okolje in na percepcijo zaposlenih, v kakšnem okolju delajo. Posledično se tovrstna percepcija skozi vedenje naših sodelavcev širi do naših strank. To, kar želimo videti zunaj (nivo eksterne komunikacije s strankami) je pogosto posledica tega kar kot vodje ustvarite znotraj (z odnosi, komunikacijo in načinom vodenja v timu).

 


PROGRAM:

KAKO VODITI V ZAHTEVNIH SITUACIJAH (moč pozitivnega in empatičnega vodenja) in motivirati sebe in ekipo, da ohranite ustvarjalno delovno klimo)
• Kaj je prva stvar, ki jo lahko kot vodja naredite v zahtevni situaciji in katerim od 8-ih pasti vodenja se je smiselno takoj izogniti?

• Zakaj je pomembno, da se sami kot vodja in skupaj z vašim timom soočite s krogom skrbi in kako se premaknete v krog vpliva, ki ga lahko 100% kontrolirate in s tem odločilno vplivate na motivacijo sebe in tima?

• Kako naj kot vodja sploh reagirate v tej nenadni situaciji in zakaj je vpliv vodje v času sprememb tako pomemben?

• Katere so 3 ključne stvari in stopnje, ki jih lahko naredite, da ohranite dobro in vpodbudno kulturo dela (bodisi na daljavo ali v klasični obliki)?

• Model vodenja v težkih situacijah v 4 preprostih, a učinkovitih korakih.

• Kako lahko podprete in motivirate svoje sodelavce in vaš tim (konkretni predlogi in načini)?

• Zakaj je pomembno, da ohranite pravi fokus in 2 ključni stvari, ki jih tim potrebuje za lažjo premostitev trenutne situacije in ohranitev elana?

• Primer dobrih praks vodenja na daljavo v referenčnih podjetjih, ki so učinkovito vpeljali vodenje na daljavo (kako učinkovito voditi in komunicirati s sodelavci, ki delajo na daljavo?)

• Kje so še rezerve za vodje, da bi v teh časih vodili še bolje?

• 10 pravil uspešne »liderske« kulture.

 


TRENER:

Bojan Krajnc ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.

Je višji predavatelj in nosilec na Doba fakulteti in Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodajno-nabavna veriga, prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo več kot 12 let aktivno sodeluje, organizira in izvaja različne oblike E-izobražavanj pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga. V tem času pa je bil že dvakrat izbran kot NAJ ONLINE MENTOR v študiju na daljavo na Dobi Fakulteta v Sloveniji in na Hrvaškem in na Dobi EPIS. Na Ekonomski-poslovni fakulteti Maribor predava s področja uvajanja CRM poslovnih rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak, na dodiplomski in podiplomski študijski usmerivi e-poslovanje. Kot prodajni trener in poslovni svetovalec sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji v Sloveniji in tujini, kot so Addiko Bank, Sberbank, Zavarovalnica Sava, Grawe, Generali, ZZZS, Cetis, Mikro+Polo, Impol Group, Roto, Siliko, Messer, Tuš, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Kolektor Etra, Sico, Lek Veterina, ...

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija.

Bojanova specialnost:
• prodajne in voditeljske veščine in orodja,
• verbalna in neverbalna komunikacija,
• optimizacija prodajnih procesov,
• CRM (Customer Relationship Management),
• tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji,
• učinkovita pogajanja in
• priprava na fenomenalni sejemski nastop

KOTIZACIJA:

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 158,00 EUR + 22% DDV za plačilo 192,576EUR na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 6. oktobra 2020 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 6. oktobra 2020. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva delovna dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.


Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com