Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Pospeševanje prodaje v storitvenih dejavnostihPospeševanje prodaje v storitvenih dejavnostih

16.04.2012

Kaj je tisto, kar najbolj vpliva na večjo prodajo in s tem na boljši poslovni uspeh? Je to zanimiva ponudba, poseben pristop k strankam, ugodne cene, nagradne igre ...?

 


Agencija Pira vas vabi na delavnico:

Pospeševanje prodaje v storitvenih dejavnostih - trgovina, gostinstvo ...

 

16. aprila 2012 od 9.00 do 14.30 ure, na naslovu Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota

 

Povečanje prodaje v storitvenih dejavnostih je precej zahtevna naloga. Ponudba je raznovrstna, število potencialnih strank pa bolj ali manj omejeno. Kaj je tisto, kar najbolj vpliva na večjo prodajo in s tem na boljši poslovni uspeh? Je to zanimiva ponudba, poseben pristop k strankam, ugodne cene, nagradne igre ...? Pomembno je vse to in še tisto, česar nismo našteli. Vsekakor pa je odločilna prava mera in pravi izbor tistega, kar je za vaš poslovni model in za ciljno publiko, kateri prodajate (ali skušate prodati), najbolj primerno.

 

Vendar pa je sama prodaja, stik s kupcem, samo eden od mnogih elementov, ki vplivajo na vaš poslovni uspeh. Na pospeševanja prodaje vpliva mnogo dejavnikov - najprej ta, da morate natančno vedeti, komu želite prodajati in kaj ta ciljna skupina resnično potrebuje, na kakšne prodajne strategije sploh reagira, kolikšna je njena kupna moč ...

 

Nesporno dejstvo pa je, da svoje delo in način upravljanja svojega prodajno usmerjenega podjetja, lahko še izboljšate in s tem prispevate k boljšim osebnim in poslovnim rezultatom.

 

Na delavnici bo tekla beseda o dveh pomembnih temah in sicer o:

 

1)    Vzrokih za nezadovoljstvo strank

 

Najbolj splošen razlog za nezadovoljstvo pri posamezniku je razlika med njegovimi pričakovanji in izkušnjo oz. dejanskim stanjem. To velja tako za stranke, kot za vas same. Kaj pričakujemo - in kaj dejansko dobimo. Kaj si želimo - in kakšne so realne možnosti, okoliščine.

 

Za vsakega trgovca, prodajalca oz. za vsakega lastnika podjetja je pomembno, da zadovolji potrebe svojih strank. Zadovoljne stranke se vračajo, obenem pa poskrbijo, da se širi dober glas o naši ponudbi. Zato je pomembno, da vemo, kaj stranke zadovolji oz. - zaradi česa postanejo nezadovoljne.

 

Stranka postane nezadovoljna, če dobi manj, kot je pričakovala. Manj v smislu:

  • kakovosti blaga,
  • odnosa s strani prodajalca (osebja),
  • odnosa s strani podjetja (pozornost do potrošnika).

 

Za vsakega trgovca, prodajalca oz. za vsakega lastnika podjetja je pomembno, da zadovolji potrebe svojih strank.

 

 

2)    Profesionalnem odnosu pri delu s strankami

 

Profesionalni odnos se odraža na vseh nivojih komunikacije - med sodelavci in s strankami. V prodajnem odnosu je prodajalec tisti, od katerega stranka upravičeno pričakuje določen nivo storitve in komunikacije.

 

S čim prodajalec najbolj iskreno izkazuje svojo profesionalnost?

 

  1. Strokovno znanje - prodajalec mora poznati panogo, v kateri deluje (živila, kozmetika, avtomobilski deli, tekstil ...). To velja tako za lastnika, kot za vse zaposlene v prodajalni.
  2. Dobra pripravljenost na delo s strankami.
  • imeti dovolj informacij, ki jih bo stranka želela (predvidevanje),
  • od stranke pridobiti dovolj informacij o tem, kaj želi,
  • določiti cilj/e dela oz. stika s stranko,
  • pripravljenost na sodelovanje (poslušanje),
  • postaviti si mejo v komunikaciji s stranko,

 3.  Analiza dela s strankami in oblikovanje sistema 'dobrih praks' oz. 'slabih praks'.

 

 

Nista dovolj le prijaznost in dober namen - potrebni so znanje, delo, občutek za pravo mero ... in čas, da sprejemate prave odločitve, ki bodo odločilne za razvoj vašega podjetja.

 

 

 VSEBINA DELAVNICE:

- Dejavniki, ki vplivajo na prodajo.

- Kaj spremeniti, da se bo prodaja povečala - delati prave stvari.
- Načrtovanje in izvedba pospeševanja prodaje.

- Časovna dimenzija pospeševanja prodaje

- Poslovanje podjetja in odnos lastnika do svojega podjetja v luči povečanega obsega prodaje.

 

Na delavnico vabimo vse, ki delujete v storitvenih dejavnostih:

 

- trgovina - nosilci posla, poslovodje in zaposleni prodajalci,

- gostinstvo - lastniki različnih gostinskih podjetij, vodje gostinskih lokalov, zaposleni v gostinstvu
- turizem - nosilci dopolnilnih dejavnosti s področja turizma, informatorji v TIC-ih ..


VODJA DELAVNICE

 

 

Anka Zajc se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem na področju odnosov na delovnem mestu, kamor spadajo tudi odnosi s strankami. Redno izvaja seminarje in delavnice za prodajalce in komercialiste, svetuje tudi v primeru konfliktnih situacij na relaciji prodajalec - stranka. Je članica ekipe Wise Exit, ki svetuje podjetnikom pri vzpostavitvi celostnega lastniškega upravljanja podjetja.



KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 80,00 EUR + 20% DDV za plačilo 96,00 € na udeleženca in vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 11. aprila 2011 na transakcijski račun: Agencija Pira, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, odprt pri Hypo banki, številka poslovnega računa: 33000-0004435704. V sklic navedite vašo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 11. aprila. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico do zaračunavanja dela kotizacije za administrativne stroške.


 

 

 

 


Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com