Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Učinkovit sejemski nastop, ki postane magnet za kupce Učinkovit sejemski nastop, ki postane magnet za kupce

10.12.2018

.

V četrtek, 10.1.2019 od 9.00 do 14.30 ure v Murski Soboti (Lendavska 33).

a
S programom želimo okrepiti temeljne veščine, ki zajemajo: 
• kvalitetno pripravo na sejemski nastop kot temelj za odlično izvedbo, 
• učinkovito komuniciranje s strankami na sejmu, 
• konkretizacijo follow up aktivnosti za realizacijo zastavljenih ciljev na sejmu - posejemski follow up načrt.
j
Ali veste, da le dobra 1/3 podjetij resnično IZKORISTI sejemski nastop? 

 

Čas je, da to izboljšamo! Mi vam lahko pomagamo, da boste v prvi tretjini.
Posebnost in enkratna dodana vrednost coaching delavnic je v načinu izvedbe, ki temelji na tem, da vsako podjetje skozi delavnico sistematično gradi in analizira sejemski nastop na podlagi 12 ključnih točk.

PROGRAM:

1. SKLOP: OSNOVNI KONCEPTI ZA KVALITETNO PRIPRAVO IN ODLIČNO IZVEDBO SEJEMSKEGA NASTOPA

1. Priprava je skrivnost učinkovitih: na kaj moramo biti pozorni?

2. Kako vsebinsko in kronološko strukturirati in pripraviti načrt za izvedbo sejemskega nastopa v 12 ključnih točkah pripravimo SEJEMSKO CHECKLISTO potrebnih aktivnosti (pred sejmom, na sejmu, po sejmu), kot interni standard v vaši komerciali.

3. Analiza razstavnega prostora (racionalni vs. emocionalni vidik) in uspešnosti sejemskega nastopa.

4. Zlata pravila za uspešen nastop na sejmu.

 

2. SKLOP: PRIPRAVA POSEJEMSKEGA FOLLOW UP NAČRTA - ACTIVITY MAP
Po podatki dveh najbolj renominarih podjetij za organizacijo sejmov v Evropi (AUMA in ITE Group), se več kot 50% leadov, ki so ustvarjeni na sejmu, ne obdela in so zapravljeni, ker podjetja pogosto nimajo učinkovitega follow up načrta in ker marketing nima pripravljenih kampanj za negovanje prodajnih leadov iz sejma.
Posejemski follow up načrt - activity map vključuje:
• Rangiranje leadov na podlagi kakovosti obiska.
• Določanje prioritet glede na rang leada.
• Kako ohraniti stik s potencialnimi strankami, ki so vas obiskali na sejmu, ko se vrnete iz sejma (sidranje in program negovanja leadov)?
• 7 nepogrešljivih stvari/aktivnosti, ki jih je priporočljivo in pametno narediti po sejemskem nastopu.


3. SKLOP: MOČ OSEBNE KOMUNIKACIJE IN KLJUČNI DEJAVNIKI USPEŠNEGA NASTOPA EKIPE NA SEJMU

1. Analiza 5 vprašanj, ki si jih vaše stranke zastavljajo pred začetkom sodelovanja z vašim podjetjem.

2. Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora z stranko na razstavnem prostoru (model POZOR).

3. Neverbalna komunikacija: najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s strankami na sejmu.

4. Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na sogovornika 48 močnih besed v prodaji, ki preverjeno delujejo in »prepovedane besede«, ki se jim je smiselno izogibati na sejmu.

5. Mini delavnica:

• Kako sporočati edinstvenost vašega podjetja in koristi vaših produktov/rešitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje (»message map« kot orodje za uradno predstavitev ključnih konkurenčnih prednosti)?
• 3 ključne informacije brez katerih ne spustimo stranke iz razstavnega prostora.

 

REZULTAT: 

• postaviti interni standard učinkovite priprave na sejemski nastop, ki je pisan na kožo vašemu podjetju oz. načinu delovanja. 

• povečati zavedanje, da so zaposleni v času sejma skupaj zavezani k edinemu cilju - pridobivanju novih strank in najboljši predstavitvi svojega podjetja!
• izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami na sejmu.
• izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami na sejmu.

Za vas bomo pripravili:
• delovne materiale in gradiva za vsakega udeleženca,
• motivacijski kontakti s trenerjem preko e-maila in s telefonskim pogovorom,
• pomoč pri finalizaciji vaše SEJEMSKE CHECKLISTE za učinkovito pripravo in izvedbo sejemskega nastopa.
• praktični vodič ABECEDA fenomenalnega sejemska nastopa - od temeljite priprave do uspešne izvedbe sejemskega nastopa.


EKSTRA BONUS za vse udeležence delavnice: 

 

BREZPLAČNA ANALIZA RAZSTAVNEGA PROSTORA (za to potrebujemo slike iz vseh zornih kotov iz že zaključenega sejemskega nastopa).


NAČIN DELA:

Delavnico bomo izpeljali v obliki moderirane diskusije, kjer bodo vsi udeleženci aktivno delali na svojem primeru. Vključili bomo tudi izmenjavo izkušenj in prenos dobrih praks med udeleženci. Po zaključeni delavnici bo trener na razpolago 1 uro za odgovore na individualna vprašanja, ki se nanašajo na vaše konkretne izzive. 

Vsak udeleženec lahko prinese na delavnico sejemsko mapo, info sheet in predhodno pošlje trenerju po mailu nekaj slik razstavnega prostora za potrebe analize.

 

INVESTICIJA V PROGRAM:
Investicija v vaše znanje znaša 169,00 EUR + 22% DDV za plačilo 206,18 EUR na udeleženca.

Kotizacijo poravnajte najkasneje do 3. januarja 2019, na: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.

Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 3. januarja. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Dva dni pred izvedbo odjava ni mogoča.

 

PREDAVATELJ;

Bojan Krajnc ima več kot 18 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, pogajanj, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.

 

Je predavatelj in nosilec na Doba fakulteti in Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodajno-nabavna veriga, prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga.

Na Ekonomski-poslovni fakulteti Maribor predava s področja uvajanja CRM poslovnih rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak, na dodiplomski in podiplomski študijski usmerivi e-poslovanje.

 

Kot prodajni trener in poslovni svetovalec sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji v Sloveniji in tujini, kot so Addiko Bank, Sberbank, Cetis, Roto, Siliko, Messer, Plastika Skaza, Tuš, Farmadent, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Mazda Slovenija, Adriatic Slovenica, ZZZS, Finančna hiša, I.Q. agencija, Generali, Lek Veterina, Intercet, BDM Club, Amstaf Gmbh in drugi. Strokovne prispevke in članke redno objavlja v reviji Management in prodaja, ki jo izdaja BMC International.

 

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.

 

Bojanova specialnost:
• prodajne/pogajalske in voditeljske veščine in orodja,
• verbalna in neverbalna komunikacija,
• optimizacija prodajnih procesov,
• CRM (Customer Relationship Management,)
• tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji.

 

IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK:

»Če sem čisto iskren: tvoje predavanje je bilo odlično, prepričljivo, vse narejeno z najboljšimi nameni; nadgradili smo dosedanje znanje, naredili popolnejši "kontaktni obrazec", zbrali smo blizu 500 obrazcev, jih posortirali po leadih, in takoj v petek po sejmu (ali pa v naslednjem tednu po) poslali tui zahvale. Odzivi so bili zelo pozitivni, kot je razvidno iz fotografij in filma so se naši obiskovalci (in mi sami) dobro počutili. Čakajo nas še t.i. follow up aktivnosti , se pa bomo potrudili, stvar ostaja vsaj topla, če že ne vroča.« Damijan Stramšak, vodja in koordinator sejma Aluminium 2018, IMPOL Group.

 

"Sejem je mimo, rezultate bomo zbrali do marca, vsekakor pa nekaj pokazateljev imamo. Najbolj povedno je število izpolnjenih obrazcev, ki je v primerjavi s prejšnjim sejmom 3x večji. Ker smo sejem pospremili še z radijskimi in tiskanimi reklamami in ponujali sejemske popuste računamo, da bo tudi učinek veliko boljši kot na prejšnjem sejmu. Smo zelo zadovoljni." Matjaž Štefan, direktor podjetja ALPOD d.o.o.


»S predsejemskim coachingom sem dobila pogled na naš nastop na sejmu od zunaj, kot ga vidijo naši kupci. Komuniciranje s strankami na sejmu je bilo zato enostavnejše in kot kaže zelo uspešno. Se že veselim novih treningov.« Elizabeta Škrget, Lek Veterina d.o.o.

»Osredotočiti se na sejemske aktivnosti brez rdeče niti, je zelo težko. Naša rdeča nit pri pripravah je bil Bojan. Z njegovo pomočjo smo strokovno in predvsem praktično obdelali vse faze sejma, ničesar pozabili in bili zelo uspešni z izgledom razstavnega prostora, osebja, s predsejemskimi in posejemskimi aktivnostmi. Priporočamo.« Darja Mihalič, univ. dipl.ekon., direktorica komerciale v podjetju ROTO d.o.o.


»Ja, sodelavke so se res potrudile in izdelale podroben sejemski program. Zelo dobro so se zorganizirale, zelo napredujemo na tem področju. Za naš napredek si nedvomno zaslužen tudi ti, zato še enkrat hvala za vse podano znanje na predsejemski delavnici .Sicer smo pri opremi stojnice oz. s celostno grafično podobo še vedno omejeni in smo skromni, smo pa zato strokovno podkovani, prijazni, komunikativni,...

Pa da se še malo pohvalim, v skladu s tvojim nasvetom, smo že drugi delovni dan po sejmu napravili posejemski follow-up, čaka nas še SWOT analiza in kvalitetna obdelava sejemski leadov. Zaradi doseženih rezultatov smo zelo zadovoljni, predvsem pa bolj mirni, ker smo bolj organizirani«. Jasmina Štandeker, DOSOR d.o.o.

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com