Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Napotitev delavcev v tujinoNapotitev delavcev v tujino

25.09.2018

V torek, 25.9.2018 od 9.00 do 14.00 ure v Mariboru (Tržaška cesta 65 - v prostorih podjetja Civis d.o.o).
a
Pri napotenih delavcih v tujino se v praksi zaradi nedorečene davčne in delovnopravne zakonodaje porajajo številna vprašanja. 
Slovenija je že marca 2017 sprejela nov Zakon o čezmejnem izvajanju storitev (ZČmIS), njegova uporaba pa je bila odložena do 1. januarja 2018. Zato bomo na seminarju posebej spregovorili, kje so težave in na kaj moramo paziti, da bomo na varni strani zakona.

 

Na seminarju bomo soočili strokovnjakinji s področja delovnopravne in davčne zakonodaje. Tako boste dobili odgovore na vprašanja in razjasnili dileme, pri katerih delodajalci nehote kršimo zakonodajo, saj si jo zaradi zapletenosti postopkov pogosto razlagamo po svoje.

 

Še več, delovna in davčna inšpekcija se ne odziva zgolj na prijave, temveč po naključnem ključu obiskuje vsa podjetja. Delodajalec je v odnosu do inšpektorata v podrejenem položaju, saj je breme dokazovanja na njem. V primeru, da inšpektor najde nepravilnost, vas v najboljšem primeru čaka veliko dela in vloženega časa ter denarja za odpravo napak, v najslabšem primeru globa in v nekaterih primerih tudi kazenska ovadba.

 

Ne odlašajte in se prijavite na edinstveni seminar, kjer boste dobili jasne razlage različnih postopkov, navodila in usmeritve, ki vas bodo vodili po varni strani zakona


PROGRAM:

1. del: kdaj govorimo o napotenih delavcih in kdaj o službenem potovanju (delovnopravni vidik)?

Prvi del vodi strokovnjakinja za delovnopravno zakonodajo Andreja Janc Koderman.

1. Zakonska podlaga napotitve delavcev (Evropska uredba 883/2004, in ZDR-1).
2. napotitev ali službena pot - razmejevanje
3. Pravice delavcev do odklonitve napotitve.
4. Kaj vse moramo preveriti, preden z delavcem sklenemo pogodbo o napotitvi (tujo delovnopravno zakonodajo, delovna dovoljenja, kolektivne pogodbe, druge zakonske omejitve ali obveze)?
5. Postopek napotitve delavca (pogodba o napotitvi, sprememba podlage zavarovanja, A1 obrazec).
6. Katere pravice delodajalec delavcu zagotavlja po slovenski zakonodaji in pod katerimi pogoji?

2. del:  Obračun dohodkov iz delovnega razmerja napotenih delavcev (davčni vidik)
a
Drugi del vodi strokovnjakinja za davčno zakonodajo Tanja Magister.
a
1. povračila stroškov delavcem, napotenim na delo v tujino:
• neprekinjene napotitve do 30 dni
• neprekinjene napotitve nad 30 dni
• posebna pravila za prevoznike v mednarodnem cestnem prometu
• posebna pravila glede plačil nastanitve
2. posebna davčna osnova in napoteni delavci
3. osnova za obračun prispevkov za socialno varnost
4. pravila mednarodnih konvencij o izogibanju dvojnega obdavčevanja
5. simulacije obračunov plač:
• napotitev do 30 dni
• napotitev od 30 do 90 dni
• napotitev nad 90 dni
6. poročanje FURS (prenovljeni REK obrazci)

3. del: predstavitev zanimivih praktičnih primerov in vodena diskusija z Andrejo J. Koderman, Tanjo Magister in udeleženci
Zadnji del bo skozi vodeno diskusijo namenjen vprašanjem udeležencev in prikazu praktičnih primerov.
1. Najpogostejše dileme delodajalcev pri napotitvi delavcev.
2. Kako lahko z ustrezno sistemizacijo podpremo proces napotitve delavcev?
3. Kako obračunati stroške, ko se delavec samoiniciativno predčasno vrne domov?
4. Odgovori na vprašanja udeležencev.

Cilji izobraževanja - katere odgovore boste prejeli na izobraževanju

Delovnopravni vidik; kdaj govorimo o napotenih delavcih in kdaj o službenem potovanju?
Davčni vidik; kdaj govorimo o napotenih delavcih in kdaj o službenem potovanju?
Kakšen je pravilni postopek napotitve delavca?
Kaj vse moramo upoštevati pri obračunu plače napotenih delavcev?
Kakšna so stališča inšpektorjev v mejnih situacijah?
Kakšne so možnosti uporabe t. i. KIDO postopkov?
Kakšne so možnosti izplačila neobdavčenih povračil?

PREDAVATELJICI:

Tanja Magister je diplomirala iz smeri Računovodstvo in revizija na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kasneje pa je nadaljevala izobraževanje na Pravni Fakulteti v Mariboru, kjer je zaključila magistrski študij Davčnega prava. Zaposlena je kot davčna svetovalka v družbi BDO Svetovanje d.o.o., kjer se ukvarja z delovno zakonodajo, osebnimi davki in prispevki za socialno varnost. Med drugim se je specializirala za primere napotenih delavcev in je ena izmed avtorjev priročnika o napotitvah na delo v tujino. Sodelovala je pri različnih projektih kot so davčni pregledi ter strukturiranje napotitev ter zaposlitev v več državah. Objavila je tudi več člankov s področja obdavčenja ter sodelovala kot predavatelj na raznih dogodkih. Pred tem je več kot 10 let delala v eni izmed večjih svetovalnih družb.
Andreja Samec Koderman je specializirana za razvoj in vzpostavitev optimalnih kadrovskih procesov v podjetju ter v uvajanju fleksibilne sistemizacije, kompetenčnih modelov in sodobnih pristopov razvoja kadrov.
Andreja J. Koderman je direktorica Kadrovske asistence ter strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.

Svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije v podjetjih in upravljanja s človeškimi viri, delovno pravne zakonodaje, selekcije kadrov, profiliranja zaposlenih ter razvoja in vpeljevanja motivacijskega sistema nagrajevanja
Februarja 2015 je v indijskem Mumbaju na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov kot prva Slovenka prejela eno najprestižnejših nagrad za področje vodenje in razvijanja talentov (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Marca 2017 je to nagrado prejela že drugič.

 

INVESTICIJA

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 168,00 EUR + 22% DDV za plačilo 204,96 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo semininarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek.

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 18. septembra 2018 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 18. septembra 2018. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

 

 

 

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com