Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

KAKO SE BOSTA Z UREDBO GDPR SPREMENILA MARKETING IN PRODAJA?KAKO SE BOSTA Z UREDBO GDPR SPREMENILA MARKETING IN PRODAJA?

09.05.2018


V sredo, 9.5. od 9.00 do 13.15 ure v Murski Soboti.

Za prijavo do 26.4.2018 vam obračunamo 5% popust! 

Okvirno ste se že seznanili z uredbo GDPR, ampak še vedno ne veste točno, kako boste izpolnili vse nove obveznosti v marketingu?
Imate aktivno bazo strank, ki jim tedensko pošiljate newsletter, ali boste morali znova pridobiti privolitve za to početje? 

Ste v fazi urejanja marketinga in kontaktov pa imate glede uredbe GDPR polno odprtih vprašanj? 

 

Udeležita se izobraževanja, kjer bomo obdelali teme varstva osebnih podatkov vezane na marketing in prodajo. Poskrbite, da boste aktivnosti okrog sprememb usmerjali v pravo smer.

 

V današnjem digitalnem svetu se osebni podatki zbirajo in obdelujejo z neverjetno hitrostjo ter v nepredstavljivem obsegu.

Internetne strani, ki jih obiščemo, klici, ki jih opravimo (ali prejmemo), lokacije, ki jih obiščemo, fotografije, ki jih posnamemo, in celo sporočila, ki jih pošljemo, ostajajo nekje zabeleženi ter pustijo svoj digitalni odtis, kateri postaja dragocen vir.

Osebni podatki, katere zadnje čase zelo radi primerjamo z vrednostjo nafte, so zelo ranljivi in lahko ob nezadostnem varstvu in neprimernih ukrepih hitro postanejo predmet zlorabe.

 

Z namenom, da bi bila stopnja zaupanja potrošnikov v obdelavo njihovih osebnih podatkov višja, je bila sprejeta Uredba GDPR, ki v določeni meri potrošnikom vrača moč odločanja o njihovih osebnih podatkih.

O Uredbi GDPR je bilo že veliko povedanega. Znano je, da bodo novosti in nove obveznosti iz Uredbe GDPR vplivale na vse sfere poslovanja podjetij, ne glede na to ali gre za majhno ali veliko podjetje. Uredba GDPR pa bo od vseh področij najbolj vplivala prav na področje marketinga. 

 

Pri tem je zaskrbljujoče, da posamezniki, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo, priznavajo, da obveznosti Uredbe GDPR ne razumejo in da dejansko ne vedo, s katerimi ukrepi bi lahko osebne podatke najbolje zaščitili ali pa te ukrepe poznajo, vendar ne vedo, kako jih vpeljati v svoje delo.

 

Da vam bomo besedilo in obveznosti Uredbe GDPR čimbolj približali, bomo s praktičnim pristopom preučili pereča vprašanje, ki se zastavljajo v zvezi z Uredbo GDPR.

 

PROGRAM

1. Uvod o spremembah v informacijski dobi ter cilji in namen nove Uredbe GDPR

2. Kaj se dogaja z implementacijo Uredbe GDPR v Sloveniji in kaj je razbrati iz ZVOP-2?
3. Kako bo Uredba GDPR vplivala na delo marketinga in prodaje?
4. Katere osebne podatke lahko po 25. maju 2018 še hranimo in obdelujemo?
5. Kako kreirati nove privolitvene obrazce, da bodo skladni z Uredbo GDPR? Konkretni predlogi s praktičnim prikazom ustreznih privolitvenih obrazcev in primeri dobrih praks.
6. Kako po 25. maju 2018 organizirati nagradno igro?
7. Katere pravice je potrebno posameznikom zagotavljati na podlagi Uredbe GPDR in kako?
8. Ali boste morali imenovati pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov in kdo to je?
9. Kdaj so potrebne Ocene učinkov?
10. Kako postopati v primeru varnostnega incidenta?
11. Kako ukrepati v primeru inšpekcijskega pregleda Informacijskega pooblaščenca?


PREDAVATELJICI:

Maja Brajnik je pravnica, ki se že od zaključka študija ukvarja s svetovanjem delodajalcem na področju delovnega prava ter izvedbi zahtevnejših delovnopravnih postopkov. Že takrat so jo posebej zanimala vprašanja varstva osebnih podatkov ter zasebnosti v delovnih razmerjih, zato se je začela iskanju teh odgovorov v zadnjih nekaj letih aktivno posvečati. Sedaj se ukvarja predvsem s preverjanjem in vzpostavljanjem skladnosti procesov poslovanja podjetij z novimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov, svoj čas pa še vedno namenja tudi svetovanju delodajalcev s področja delovnih razmerij. Poleg tega pa redno pripravlja strokovne članke ter izvaja strokovna predavanja pri različnih založbah in izobraževalnih inštitutih.


Zlatka Markovič je korporativna pravnica, ki si karierno pot gradi predvsem v gospodarskem pravu. Po opravljenem pravniškem državnem izpitu je bila višja pravosodna svetovalka na višjem sodišču. Izkušnje ima tudi v odvetništvu, dobri dve leti pa se kot korporativna pravnica posveča zavarovalnemu pravu ter širši sferi civilnega prava. V okviru delovanja na področju varstva osebnih podatkov ima izkušnje s svetovanjem in postopki skladnosti poslovanja pri različnih podjetjih in organizacijah, s pripravo strokovnih člankov in izvedbo strokovnih predavanj ter s pregledi Informacijskega pooblaščenca.

 

Predavateljici se ukvarjata z vzpostavljanjem skladnosti procesov poslovanja podjetij in organizacij s predpisi varstva osebnih podatkov, pripravljanjem notranjih aktov, privolitev posameznikov ter drugih dokumentov in pogodb s tega področja. Poleg tega tudi izobražujeta zaposlene v podjetjih in organizacijah o pomembnosti področja varstva osebnih podatkov, saj se je v praksi izkazalo, da so v procesu zagotavljanja varstva osebnih podatkov ravno ljudje najšibkejši člen. Aktivno sta bili vključeni tudi v podajanje pripomb in komentarjev na predlog ZVOP-2.

 

INVESTICIJA V PROGRAM

Investicija* v vas ali vaše zaposlene znaša 150,00 EUR + 22% DDV za plačilo 183,00 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo semininarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek. Za prijave do 26.4.2018 obračunamo 5% popust in kotizacija znaša 142,50 EUR + ddv, za plačilo 173,85 EUR.

 

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 3. maja 2018 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 3. maja 2018. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

 

 

* Pridružujemo si pravico, da v primeru manjšega števila udeležencev, predavanje izvede ena predavateljica. Kvaliteta predavanja ostane na istem nivoju.

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com