Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Koliko je vredno moje podjetje in kako povečati njegovo vrednost?Koliko je vredno moje podjetje in kako povečati njegovo vrednost?

17.05.2018

17. maj 2018 od 9.00 do 13.00 ure v Murski Soboti.

Za prijave do 4. maja vam obračunamo 10% popust na prijavo!
a
Podjetje in z njim podjetnik tekom svojega razvoja prehajata različne faze razvoja. Ena izmed pomembnih je lastniški ali vsaj upravljavski izstop iz podjetja. Ključno vprašanje, ki se v zvezi s tem pojavi je »Koliko je vredno moje/naše podjetje?«. In takrat se pojavijo vprašanja: 

• Kako lahko ocenim koliko je danes vredno moje/naše podjetje?
• Ali je že prepozno, da vplivam na vrednost podjetja?
• Katere strategije za načrtno povečanje vrednosti lahko uporabim?
• Ali je podjetje, ki trenutno posluje z izgubo sploh kaj vredno?

 

V katerih primerih je nujno poznati vrednost podjetja?

• Ko se odločimo podjetje prodati ali kupiti,
• Ko se želimo upokojiti pa imamo večino sredstev vezanih v premoženju podjetja,
• Ko delež podjetja želimo uporabiti kot jamstvo za pridobitev posojila,
• Ko razmišljamo o družinskem nasledstvu
• Ko želimo speljati postopek izstopa ali izključitve družbenika
• Ko delež postane predmet spora v ločitvenem postopku idr.

 

Na praktično naravnanem izobraževanju bomo pokazali kaj vse vpliva na vrednost podjetja, kako na vrednost podjetja gleda lastnik in kako investitor, katere metode ocenjevanja lahko uporabimo glede na dejavnost in tip podjetja, ali mora podjetje oceniti pooblaščeni ocenjevalec ali to lahko napravite sami ter katere so najbolj učinkovite strategije za povečanje vrednosti podjetij.

 

Izobraževanje je namenjeno: lastnikom oz. direktorjem malih in srednjih podjetij, računovodjem, davčnim svetovalcem, odvetnikom.

 

Program:

1. O vrednosti podjetja
  1.1. Upanja in predstave vs. realnost kazalnikov.
  1.2. Zakaj in kdaj je vrednost podjetja potrebno poznati
  1.3. Ocena vrednosti - cena ob prodaji - kupnina
  1.4. Kako se pripraviti oz. kdaj je zadnji trenutek, ko se moram pričeti ukvarjati z vrednostjo podjetja?

 

2. Kako delujejo uveljavljene metode ocenjevanja vrednosti podjetij? (s praktičnimi primeri)
  2.1. Nabavnovrednostni način
  2.2. Na donosu zasnovan način
  2.3. Način tržnih primerjav
  2.4. »Čez palec«
  2.5. Katero metodo izbrati?
  2.6. Kaj pa start-upi, ideje, blagovne znamke?

 

3. 9 učinkovitih strategij in praktičnih nasvetov kako povečati vrednost podjetja in ga napraviti zanimivega potencialnim kupcem, naslednikom ali    investitorjem
  3.1. Poslovne strategije
  3.2. Finančne strategije
  3.3. Drugi dejavniki

 

4. Vaši praktični primeri in vprašanja

 

Koristi izobraževanja?

Udeleženci bodo po izobraževanju:

• poznali ključne dejavnike ki vplivajo na vrednost podjejta
• znali presoditi kako postopati v primeru negativnega poslovanja v povezavi z vrednostjo podjetja
• kako lahko sami okvirno presodijo kakšna bi bila tržna vrednost podjetja
• ali in v katerih primerih je potrebno in nujno angažirati ocenjevalca vrednosti
• s katero metodo bi bilo najprimerneje ovrednotiti posamezno podjetje

 

Udeleženci bodo prejeli dve orodji za poenostavljen izračun vrednosti podjetja.

PREDAVTELJICA: 

Mateja Ahej - Mateja se že več kot 10 let profesionalno ukvarja z lastniškimi preoblikovanji podjetij (M&A), svetovanjem družinskim podjetjem pri vzpostavljanju nasledstva, finančnim upravljanjem ter vrednotenjem malih in srednjih podjetij ter davčnimi vprašanji povezanimi z odsvojitvijo deležev.

Je avtorica številnih strokovnih prispevkov in priznana predavateljica s področja prodaje podjetij, vrednotenja podjetij, korporativnih financ in davkov.

Kot mentorica startupom in mladim podjetjem sodeluje v programih Go:Global Slovenia Tehnološkega parka Ljubljana in Tovarne podjemov Maribor.

 

INVESTICIJA V PROGRAM

Investicija v vaše znanje znaša 176,00 EUR + 22% DDV za plačilo 214,72 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek.

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 10. maja 2018 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 10. maja 2018. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

 

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com