Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

12 ključev samodiscipline za eksplozijo osebnega napredka pri vodenju in v prodaji12 ključev samodiscipline za eksplozijo osebnega napredka pri vodenju in v prodaji

12.12.2017

V torek, 12.12.2017 od 9.00 do 14.00 ure v Murski Soboti.

 

Za več uspeha in boljše rezultate tako pri vodenju kot v prodaji si je potrebno vzeti čas za prave misli, prave odločitve in prava dejanja. Tako kot v življenju nasploh nas tudi v poslovnem svetu ponavadi ne zadržuje tisto, kar smo naredili, temveč tisto, česar še nismo. Če res malo bližje pogledamo, je za večino uspeha potrebno leta in leta predanega in disciplinirane dela/aktivnosti.


Dnevna rutina kot eden od 12 ključev samodiscipline je pomembna, ker kroji potek našega vsakdanjika.  Ena od najbolj enostavnih in hkrati najmočnejših navad za eksplozijo osebne produktivnosti je jutranja rutina. Zelo pogosto začnemo dan tako, da prižgemo računalnik in pregledamo elektronsko pošto. Za spremembo poskusite že jutri drugače, bolj produktivno in bolj učinkovito začeti vaš delovni dan. Kako? Enostavno.  Vsaj prvih 20-30 minut ne prižgite računalnika in si privoščite mini  informacijski post.  Osredotočite se na najpomembnejše stvari, ki so ta dan pred vami , zapišite 3 top prioritete dneva, sprehodite se v glavi skozi vaš urnik in vizualizirajte uspešen zaključek dneva. Naj bo to vaših tihih 30 minut odličnega začetka dneva, s pomočjo katere se pravilno usmerite in nastavite vaš dnevni zmagovalni  kompas.  Vkolikor vam ne uspe vsak dan, pa poskusite vsaj 2-3 krat tedensko. Potem pa si le privoščite jutranjo kavico.

 

Najboljši način za razbijanje lastne CONE UDOBJA IN STARIH NAVAD JE: da vsak dan naredte nekaj, kar je popolnoma kontra temu, kar ponavadi vsak dan naredite. S tem počasi oblikujete nasprotne navade. Najprej naredi nekaj, kar zahteva nekaj malega vašega truda. Pa zadnjih raziskava univerze v Oxfordu potrebujemo 66 dni, da osvojim navado, da postane naša nova rutina.
Pridružite se in usvojite vseh 12 ključev samodiscipline, zaradi katerih bo vaša osebna produktivnost praktično eksplodirala.

O PROGRAMU:

• Simbioza najnovejših in preizkušenih veščin za osebni in profesionalni napredek na delovnem mestu (vodenje in prodaja)
• TOP tehnike, prijemi in veščine za eksplozijo osebne produktivnosti na področju vodenja in prodaje.
• Neprecenljiva investicija v znanje in dolgoročni razvoj vsakega posameznika.

KORISTI

• Osebna rast in razvoj zaposlenega.
• Več samodiscipline, osredotočenosti in  odločnosti pri postavljanju in doseganju poslovnih ciljev.
• Več osredotočenosti/fokusa in bolj učinkovito prepoznavanje prioritet na delovnem mestu vodje ali prodajnika.

VSEBINA

• 12 ključev samodiscipline za enkratne rezultate na delovnem mestu vodje ali prodajnika (komercialista):
 Disciplina jasnih/pozitivnih misli in razmišljanja.
 Disciplina dnevnega postavljanja prioritet/ciljev.
 Disciplina dnevnega gospodarjenja s časom.
 Disciplina realizacije 1. koraka (konkretnih dejanj).
 ....

    ....

    ...

 

..ostalih 8 ključev vam bomo predstavili na delavnici!


• Miza uspeha - moje ključne sposobnosti, ki mi omogočajo več samodiscipline in posledično boljše rezultate pri vodenju in v prodaji.
• Osebni instalacijski protokol do uspeha z uporabo tehnike nazaj v prihodnost.
• Ali obstaja ključ, ki odpira vrata do več uspeha na delu? (Princip bolj-manj-več za več uspeha pri svojem delu.).
• Kako izboljšati produktivnost na delu – 5 x 5  preverjenih in konkretnih načinov za eksplozijo  produktivnosti na delu, ki jih lahko takoj prenesete v svoje delovne okolje.
• 7 korakov do nove rutine/navade in kreiranje svoje osebne zaobljube.
• Kako za vedno izkoreniniti problem številka 1, ki vas omejuje pri realizaciji zastavljenih ciljev in s tem doseganju samodiscipline?
• Moč rekapitulacije pri samodisciplini.
• 6 preverjenih praktičnih nasvetov kako napisati osebni akcijski načrt izboljšav na področju samodiscipline in kako izvleči največ iz njega.
• Koristni napotki kako ostati visoko produktiven in zbran skozi cel dan.

INVESTICIJA

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 135,00 EUR + 22% DDV za plačilo 164,70 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek.

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 5. decembra 2017 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 5. decembra 2017. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

PREDAVATELJ:

Bojan Krajnc ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.

 

Je višji predavatelj in nosilec na Doba fakulteti in Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodajno-nabavna veriga, prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga.

 

Na Ekonomski-poslovni fakulteti Maribor predava s področja uvajanja CRM poslovnih rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak, na dodiplomski in podiplomski študijski usmerivi e-poslovanje. 
Kot prodajni trener in poslovni svetovalec sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji v Sloveniji in tujini, kot so  Addiko Bank, Sberbank, Cetis, Roto, Siliko, Messer, Tuš, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Mazda Slovenija, ZZZS, Adriatic Slovenica, Finančna hiša, I.Q. agencija, Generali, Lek Veterina, Intercet, BDM Club, MOL Slovenija, Amstaf Gmbh in drugi.
Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.

 

Bojanova specialnost:
• prodajne in voditeljske veščine in orodja,
• verbalna in neverbalna komunikacija,
• optimizacija prodajnih procesov,
• CRM (Customer Relationship Management),
• tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji,
• učinkovita pogajanja in
• priprava na fenomenalni sejemski nastop.

IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK:

»Ono što je svakako potrebno naglasiti, je izuzetno profesionalan pristup kojeg je gospodin Krajnc iskazao prema našem projektu, od početka pa do samog njegovog kraja. Kraja, koji se ne u biti niti ne nazire, obzirom da smo nakon dovršetka ugovorenog posla odlučili nastaviti našu poslovnu suradnju. Iako uvijek profesionalno odmjeren, neutralan in objektivan prema postavljenim zadacima, ugodno nas je iznenadila istinska strast i zainteresiranost gospodina Krajnca za svaku pojedinu fazu projekta. Rezimirajući sve naprijed rečeno, pod vodstvom gospodina Krajnca pronašli smo odgovore na sva relevantna pitanja vezano na prošle i buduće aktivnosti BDM Cluba. Ili, pojednostavljeno - gospodin Krajnc zasigurno je poslovni partner kojega se može mirno i odgovorno preporučiti dalje!« Karmen Cunjac, direktorica BDM Club, Poreč


Z Bojanom smo sodelovali pri strateški analizi stanja področja in pripravi strateških smernic za prihodnje leto. Na delavnicah, kjer je sodelovala ožja ekipa področja, smo pripravili temeljito diagnozo stanja ključnih področij uspeha, analizo privlačnosti panoge/konkurence in akcijski načrt ključnih aktivnosti, na katere se bomo fokusirali do konca leta. Z Bojanom smo se odlično ujeli, saj nas je s spretnim vodenjem delavnice, z razumevanjem tematike ter s pomočjo svojih izkušenj, pripeljal do tega, da smo iz večih možnosti za izboljšave izluščili najpomembnejše. Všeč mi je, da je delavnica temeljila na našem konkretnem primeru in da lahko zaključke izpeljemo v praksi. Breda Pavko, direktorica za laboratorijsko področje in dental, SANOLABOR d.d.

»Puno Vam hvala na treningu koji ste nam napravili u Sloveniji prošli petak. Veoma dobar i efektivni trening i verujem da report takođe koji ste slali, može lepo služiti u buduće kao podsetnik kada neke stvari ispustimo iz fokusa.« Boris Stantić, Sales Manager, MEUSBURGER Georg GmbH & Co KG.


Bojan Krajnc nas je s svojo praktično predstavitvijo prepričal. Predavanje je bilo zanimivo in odlično pripravljeno. Sodelovanje 130-ih poslušalcev pri igrah v parih je velik izziv za predavatelja, ki ga je ta suvereno obvladal. Pridobili smo jasne in natančne informacije, podkrepljene s konkretnimi primeri. Te nam bodo tako v službenem kot osebnem okolju v pomoč pri ohranjanju in nadgrajevanju medsebojne komunikacije. Navdušil je s svojo energijo, pozitivno naravnanostjo in iskrenostjo. Simona Fišer, pomočnica ravnateljice na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor


»Udeleženci treninga usposabljanje za usposabljanje na ZZZS so bili izredno zadovoljni z izvedbo. Navdušeni so bili nad načinom predstavitve, neposredno komunikacijo, strokovnostjo, iskrenostjo in življenjskostjo, možnostjo sodelovanja ter usmerjenostjo na konkretno problematiko. V vsakem od njih si uspel s svojim pozitivnim pristopom vzpodbuditi maksimum ter jim
dati zagon za predstavitve v prihodnje. Novosti bodo z veseljem uporabljali v praksi. S svojo pojavo in nastopom si jih pripeljal do tega, da so se ti pustili voditi. Želijo si še več takšnih delavnic.« Nives Mešerko, ZZZS


Gospoda Krajnca iz podjetja Lopis sem spoznala, ker mi ga je priporočala oseba, katere mnenje zelo cenim. Njegova predavanja oz. delavnice so kreativne, učinkovite, spravijo nas v smeh, predvsem pa nam poženejo kri po žilah in naši dnevi so tako lepši in posledično uspešnejši. V vsakem primeru priporočam g. Krajnca vsakemu, ki želi napredovati na osebnem in poslovnem področju. V našem podjetju se vedno znova odločimo za sodelovanje z njim. Mihaela Pernek, pomočnica direktorja, I.Q. AGENCIJA


»Kratko in jedrnato: to je daleč najboljša delavnica od vseh, kar smo jih imeli.« Udeleženci delavnice komunikacijske veščine za serviserje, Messer Slovenija d.o.o.


»Zanimiv in simpatičen vpogled na področje komunikacije, kjer korak po korak odkrivaš do sedaj »skrite« načine in oblike komuniciranja. Zato pozor, ta delavnica vam zagotavlja, da boste po njej postali ekspert tako v verbalnem, kot neverbalnem načinu komuniciranja.« Alenka Simonič,  udeleženka delavnice Odlična komunikacija s strankami in med zaposlenimi, AMSTAF GmbH.


»Za trenerja Bojana Krajnca smo se odločili iz razloga, ker je znal na informativnem oz. spoznavnem sestanku z nami kot naročnikom prepoznati naše potrebe ter prisluhniti našim konkretnim željam. Pri njem imam občutek, da vse kar uči, uči uporabno za na trg. Predavatelj se vživi v naše vloge in konkretizira situacije. Je pragmatičen in entuziastičen, kar je izrednega pomena, če poslušalec kupuje ideje in predloge za svoje izboljšave pri delu. Priporočam za prodajna podjetja, komercialiste, vodje in vse, ki imate pri svojem vsakdanjem delu opravka z ljudmi. Naša pričakovanja je presegel. Vse v superlativih o njegovem delu in pristopu.« Mag. Karmen Darvaš Šega, direktorica in lastnica podjetja FINANČNA HIŠA d.o.o.


»Bojan že nekaj let predava s področja uvajanja CRM rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, na dodiplomski in podiplomski študijski usmeritvi  e-poslovanje. Študentje so z izvedenimi predavanji izredno zadovoljni, saj jih zna motivirati z vprašanji in zanimivi primeri iz prakse. Sicer pa nam je s svojim strokovnim znanjem tudi vedno pripravljen priskočiti na pomoč, če naletimo na kakšno težavo.« dr. Simona Sternad Zabukovšek, docentka za področje e-poslovanja, EPF Maribor


Osebno menim, da si vloge naših strank odigral odlično; uspelo ti je ustvariti okolje enako realnemu. Temu primerna je bila "pozitivna" trema in zavzetost nas treh na pogajanjih. S prezentacijo so se vsi moduli realizirali v praksi, kar je po mojem prepričanju dodana vrednost glede na ostale izvajalce izobraževanj. Pridobljena znanja iz modulov pa so predvsem uporabna (kar je za nas najbolj pomembno), s katerimi si lahko pomagamo pri pridobivanju novih poslov in razumemo odnose s strankami od katerih smo življenjsko odvisni. Denis Rusjan, vodja prodajnega tima in udeleženec prodajnega coachinga v trojčkih,  ADDIKO Bank d.d.

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com