Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

IZOGNITE SE SANKCIJAM ZARADI NEUSTREZNO VODENIH KADROVSKIH EVIDENC IN PERSONALNIH MAPIZOGNITE SE SANKCIJAM ZARADI NEUSTREZNO VODENIH KADROVSKIH EVIDENC IN PERSONALNIH MAP

14.11.2017

V torek, 14.11.2017 od 9.00 do 13.00 ure, na naslovu Ulica talcev 24, 2000 Maribor.

 

Če na delovnopravnem področju dosledno upoštevamo kadrovski minimum zakonodaje, to še ne pomeni, da je delodajalec varen v primeru obiska delovnega inšpektorata in v primeru uveljavljanja sodnega varstva delavcev na delovnem sodišču. 

 

Delovna inšpekcija se v zadnjih mesecih ne odziva zgolj na prijave, temveč po naključnem ključu obiskuje vsa podjetja. Delodajalec je v odnosu do delovnega inšpektorata v podrejenem položaju, saj je breme dokazovanja na njem.

V primeru, da inšpektor najde nepravilnost, vas v najboljšem primeru čaka veliko dela in vloženega časa ter denarja za popravila napak, v najslabšem primeru pa še globa in v nekaterih primerih tudi kazenska ovadba.

 

Na kadrovskem področju je ključnega pomena sledenje zakonsko predpisanim rokom in dokumentiranje posameznih dogodkov. Delovnopravne temelje gradijo zakonito vzpostavljene kadrovske evidence, delovnopravni akti in personalne mape.

 

PROGRAM

• kako zakonito vzpostaviti kadrovske procese in postopke, da lahko delo poteka pravilno in učinkovito;
• zakaj lahko delovni inšektor transformira pogodbo za določen čas v nedoločen čas
• Zakaj je podjemna pogodba za delodajalca izjemno nevarna
• kako ravnati zakonito v primeru študentskega dela, dela preko pogodb civilnega prava in v primeru dela ekonomsko odvidne osebe (s.p.)
• na kaj moramo biti posebej pozorni v postopku zaposlovnaja, da je ta izveden zakonito
• kako voditi kadrovske evidence (obvezne evidence, personalne mape, poudarek na varstvu osebnih podatkov,...);
• posebna pogodbena določila: poskusno delo, pripravništvo, konkurenčna klavzula...;
• kateri so obvezni in kateri priporočljivi interni akti (vsebina, postopek sprejemanja...);
• kdaj je smiselno uvesti neenakomerni delovni čas
• kako zakonito predeliti viške ur in nadurno delo
• letni dopust in regres ter druge odsotnosti z dela (koliko pripada, kakšna so pravila v zvezi z izrabo, prenos dopusta...);
• plačilo za delo (plača, nadomestila, drugi prejemki...);
• kako se odzvati na kršitve delovnih obveznosti(neupoštevanje navodil, izostajanje z dela, alkoholiziranost,...);


CILJI IZOBRAŽEVANJA:

• Kako pravilno voditi proces zaposlitve delavca?
• Kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
• Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju? Kako jih po zakonu voditi in arhivirati?
• Kakšen je pravilen proces zaposlitve delavca in na kaj moramo biti še posebej pozorni?

 

PREDAVATELJICA:

Andreja Janc Koderman je specializirana za razvoj in vzpostavitev optimalnih kadrovskih procesov v podjetju ter v uvajanju fleksibilne sistemizacije, kompetenčnih modelov in sodobnih pristopov razvoja kadrov.
Andreja J. Koderman je direktorica Kadrovske asistence ter strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.

Svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije v podjetjih in upravljanja s človeškimi viri, delovno pravne zakonodaje, selekcije kadrov, profiliranja zaposlenih ter razvoja in vpeljevanja motivacijskega sistema nagrajevanja
Februarja 2015 je v indijskem Mumbaju na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov kot prva Slovenka prejela eno najprestižnejših nagrad za področje vodenje in razvijanja talentov (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. 

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO.

kadrovikom, poslovnim sekretarjem, računovodskim delavcem, direktorjem in vsem ostalim ki izvajajo kadrovske postopke

 

INVESTICIJA

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 142,00 EUR + 22% DDV za plačilo 173,24 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo semininarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek.

 

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 7. novembra 2017 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 7. novembra 2017. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kje najraje dopustujete?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com