Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

PRAKTIČNA PSIHOLOGIJA PRODAJEPRAKTIČNA PSIHOLOGIJA PRODAJE

27.06.2017

27. junij 2017 od 9.00 do 15.30 ure v Murski Soboti.

a
Program je zasnovan za prodajnike/komercialiste/skrbnike kupcev in vključuje vsakodnevno komunikacijo s strankami. Vključuje sodobna "pravila igre" za učinkovito sodelovanje s strankami, različne načine za gradnjo in krepitev zaupanja s strankami in načine za pospeševanje prodaje.

 

Z izobraževanjem in s pomočjo uporabe praktičnih in preverjenih pedagoških pristopov bodo prodajniki/komercialisti/skrbniki kupcev:
• SIJAJNI - sijajni v očeh stranke in v gradnji dolgoročnega odnosa.
• INOVATIVNI - inovativni pri iskanju in prepričljivi pri iskanju primernih rešitev za stranke.
• MOJSTRI - mojstri v situacijski prilagodljivosti in razumevanju strank.

 

Delavnica vključuje nenehno interakcijo in vpletenost vseh udeležencev in delo v parih oziroma v manjših timih. Izvedba programa temelji na krajših, dinamično in duhovito zasnovanih poslovnih igrah, simulacijah, igrah vlog, demonstracijah in izmenjavi izkušenj/dobrih praks.

 

VSEBINA

MOČ POZITIVNE KOMUNIKACIJE IN KLJUČNI GRADNIKI UČINKOVITE KOMUNIKACIJE S STRANKO

1. Samo-analiza uspeha v komunikaciji s strankami.

2. Ali predstavljamo \\\"sebe\\\" ali svoje produkte/rešitve?

3. Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora s stranko (model POZOR).
 Zakaj je pomembno razumeti, kaj se stranka podzavestno sprašuje prvih 30 sekund?
 Kako ustvarimo dober stik s stranko in 5 večnih komunikacijskih resnic.

4. Najbolj uporabne NLP tehnike in komunikacijski modeli za prodajo (PRLL; VAKOG; osebni plakat odličnosti, ...)

5. Kaj je to čustvena nalezljivost in zakaj dokazano deluje v prodaji?

6. Pljusk pohval  ne pozabite na komplimente, na katere še vedno pozitivno odreagira 81 % strank.

7. Kako se izogniti 10 napakam, ki ubijajo vaš posel  udarni namigi in TOP priporočila najboljših od najboljših.

8. Moč navad najbolj uspešnih prodajalcev za vsakdanjo prakso.


KAKŠNA »FACA« STE? (najbolj uporabne zakonitosti in skrivnosti neverbalne in verbalne komunikacije v prodaji)

Osnove branja z obraza (t.i. Face Reading)

1. Ali vas zanima, kako v nekaj sekundah ugotoviti kako vaša stranka deluje in se odloča?

2. Kako v nekaj sekundah ugotovim, kakšne informacije od mene pričakuje moja stranka? Tehnične? Podrobne? Ali bolj enostavne?

3. Kako mi lahko branje z obraza pomaga bolje komunicirati z različnimi tipi strank?

4. 10 sekundni test prepoznavanja značilnosti delovanja znanih osebnosti na podlagi treh področij obraza.

5. Neverbalna komunikacija: največje in najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s stranko:
- Ali smo moški kot stranke res tako različni od žensk in kako to vpliva na naš način delovanja/odločanja/komuniciranja?
- Razlike v načinih komuniciranja in pri iskanju rešitev z moškimi in ženskami.
- Test pozornosti - brez pozornosti in čutne ostrine ni uspešne komunikacije.
- Hiter test prepoznavanja različnih neverbalnih nakupnih signalov.

 

Praktična delavnica analiza vedenjski stilov:
- Kakšne vedenjske stile poznamo in kako jih prepoznamo?
- Kako lahko prilagodim komunikacijo stranki in ji »zlezem pod kožo«?
- Če želim uspešno komunicirati, moram poznati sebe in svoj vedenjski stil. Izpolnili boste vprašalnik in spoznali svoj vedenjski stil.
- Če želim uspešno komunicirati, moram prepoznati strankin vedenjski stil. Izpolnili boste vprašalnik za osebo, ki jo poznate in se naučili prepoznati vedenjski stil drugih.
- Konkretne usmeritve in nasveti, da boste dosegli vaš cilj v komunikaciji = govorimo jezik stranke in jo osvojimo.

 

Kreativna možganska nevihta: definirali bomo minimalno 30 načinov, kako z malimi spremembami in spretno uporabo čustev izboljšati zadovoljstvo/izkušnjo vaše:
- telesna govorica, ki vpliva na vaš ton in energijo v glasu,
- prijaznost,
- personalizacija/individualen pristop,
- pripravljenost pomagati, znanje in ustvarjanje zaupanja,
- ustvarjanje odlične/nepozabne nakupne izkušnje.

 

Mini kreativni tim building »z vrvjo do kvadrata« - namen je razumeti pomembnost verbalnega in neverbalnega izražanja pri komunikaciji s strankami

Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na stranko:
- 36 močnih besed, ki v prodaji dokazano delujejo!.
- Spremenite besedne formulacije v komunikaciji + »prepovedane« besede v prodaji.
- Kako pripraviti učinkovito argumentacijo prednosti produkta po sistemu »message map«?

 

REZULTAT

• izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami in posledično prodajni rezultat,
• osvojiti aktivni pristop v komunikaciji in sposobnost prilagajanja v različnih situacijah in različnim vedenjskim stilom sogovornika,
• povečati zadovoljstvo v komunikaciji iz strani strank.
• dvigniti odločnost in prepričljivost prodajnik/skrbnikov strank v komunikaciji s strankami.

INVESTICIJA V PROGRAM

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 152,00 EUR + 22% DDV za plačilo 185,44 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo semininarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek.

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 20. junij 2017 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 20. junij 2017. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

PREDAVATELJ: 

Bojan Krajnc ima več kot 18 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, pogajanj, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.
Je predavatelj in nosilec na Doba fakulteti in Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodajno-nabavna veriga, prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga.

Na Ekonomski-poslovni fakulteti Maribor predava s področja uvajanja CRM poslovnih rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak, na dodiplomski in podiplomski študijski usmerivi e-poslovanje. 

 
Kot prodajni trener in poslovni svetovalec sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji v Sloveniji in tujini, kot so Addiko Bank, Sberbank, Cetis, Roto, Siliko, Messer, Plastika Skaza, Tuš, Farmadent, Meusburger, PS, Schindler, Mazda Slovenija, Adriatic Slovenica, ZZZS, Finančna hiša, I.Q. agencija, Generali, Lek Veterina, Intercet, BDM Club, Amstaf Gmbh in drugi. Strokovne prispevke in članke redno objavlja v reviji Management in prodaja, ki jo izdaja BMC International.
Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.

Bojanova specialnost:
• prodajne/pogajalske in voditeljske veščine in orodja,
• verbalna in neverbalna komunikacija,
• optimizacija prodajnih procesov,
• CRM (Customer Relationship Management,)
• tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji.

IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK:

"Ko sva s sodelavko iskali najbolj primerno izobraževanje za naše svetovalce v prodaji, sva imeli razgovore z več ponudniki. Ko smo se spoznali z Bojanom je bil zelo praktičen, sproti je predstavljal, kako so zastavljene njegove delavnice za prodajo in kako vse temeljijo na praksi. Takoj sva vedeli, da je to TO. S pravimi vprašanji nama je prodal pravi produkt. Kaj več se še lahko pričakuje od trenerja prodaje?! Tekom delavnic smo dobile potrditev od vseh udeležencev, da je bil Bojan prava izbira za naše podjetje. Z njim imamo načrte sodelovati tudi v prihodnje." Majda Bregar, direktorica Poslovnega centra Ljubljana in Nataša Obrez, vodja prodajnega tima - področje poslovanja s podjetji, ADDIKO BANK d.d.


»Bojan je pol leta izjemno zavzeto, predano, povezovalno in motivacijsko usmerjal našo ekipo pri enem ključnih strateških projektov. Z bogatimi izkušnjami z različnih področij, močno voljo za uresničitev zastavljenih ciljev, predvsem pa nalezljivo pozitivno energijo je že v času prvih srečanj postal kar »eden od nas«. Cenimo njegovo odprtost in odzivnost, saj je vedno na voljo. V sodelovanju z njim boste nedvomno dobili več, kot ste pričakovali, saj je za uspešno izvedbo projekta motiviran vsaj toliko kot naročnik.« Mag. Roman Žnidarič, predsednik uprave družbe CETIS d.d.


»Ono što je svakako potrebno naglasiti, je izuzetno profesionalan pristup kojeg je gospodin Krajnc iskazao prema našem projektu, od početka pa do samog njegovog kraja. Kraja, koji se ne u biti niti ne nazire, obzirom da smo nakon dovršetka ugovorenog posla odlučili nastaviti našu poslovnu suradnju. Iako uvijek profesionalno odmjeren, neutralan in objektivan prema postavljenim zadacima, ugodno nas je iznenadila istinska strast i zainteresiranost gospodina Krajnca za svaku pojedinu fazu projekta. Rezimirajući sve naprijed rečeno, pod vodstvom gospodina Krajnca pronašli smo odgovore na sva relevantna pitanja vezano na prošle i buduće aktivnosti BDM Cluba. Ili, pojednostavljeno - gospodin Krajnc zasigurno je poslovni partner kojega se može mirno i odgovorno preporučiti dalje!« Karmen Cunjac, direktorica BDM Club, Poreč


Osredotočiti se na sejemske aktivnosti brez rdeče niti, je zelo težko. Naša rdeča nit pri pripravah je bil Bojan. Z njegovo pomočjo smo strokovno in predvsem praktično obdelali vse faze sejma, ničesar pozabili in bili zelo uspešni z izgledom razstavnega prostora, osebja, s predsejemskimi in posejemskimi aktivnostmi. Priporočamo. Darja Mihalič, univ. dipl.ekon., direktorica komerciale v podjetju ROTO d.o.o.


»Kratko in jedrnato: to je daleč najboljša delavnica od vseh, kar smo jih imeli.« Udeleženci delavnice komunikacijske veščine za serviserje, Messer Slovenija d.o.o.


»Puno Vam hvala na treningu koji ste nam napravili u Sloveniji prošli petak. Veoma dobar i efektivni trening i verujem da report takođe koji ste slali, može lepo služiti u buduće kao podsetnik kada neke stvari ispustimo iz fokusa.« Boris Stantić, Sales Manager, MEUSBURGER Georg GmbH & Co KG.
Bojan Krajnc nas je s svojo praktično predstavitvijo prepričal. Predavanje je bilo zanimivo in odlično pripravljeno. Sodelovanje 130-ih poslušalcev pri igrah v parih je velik izziv za predavatelja, ki ga je ta suvereno obvladal. Pridobili smo jasne in natančne informacije, podkrepljene s konkretnimi primeri. Te nam bodo tako v službenem kot osebnem okolju v pomoč pri ohranjanju in nadgrajevanju medsebojne komunikacije. Navdušil je s svojo energijo, pozitivno naravnanostjo in iskrenostjo. Simona Fišer, pomočnica ravnateljice na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor


»Udeleženci treninga usposabljanje za usposabljanje na ZZZS so bili izredno zadovoljni z izvedbo. Navdušeni so bili nad načinom predstavitve,
neposredno komunikacijo, strokovnostjo, iskrenostjo in življenjskostjo, možnostjo sodelovanja ter usmerjenostjo na konkretno problematiko. V vsakem
od njih si uspel s svojim pozitivnim pristopom vzpodbuditi maksimum ter jim dati zagon za predstavitve v prihodnje. Novosti bodo z veseljem uporabljali
v praksi. S svojo pojavo in nastopom si jih pripeljal do tega, da so se ti pustili voditi. Želijo si še več takšnih delavnic.« Nives Mešerko, ZZZS


Gospoda Krajnca iz podjetja Lopis sem spoznala, ker mi ga je priporočala oseba, katere mnenje zelo cenim. Njegova predavanja oz. delavnice so kreativne, učinkovite, spravijo nas v smeh, predvsem pa nam poženejo kri po žilah in naši dnevi so tako lepši in posledično uspešnejši. V vsakem primeru priporočam g. Krajnca vsakemu, ki želi napredovati na osebnem in poslovne področju. V našem podjetju se vedno znova odločimo za sodelovanje z njim. Mihaela Pernek, pomočnica direktorja, I.Q. AGENCIJA


»Naj ti povem, kaj je bila moja prva ocena na firmi po tvojemu prodajnem seminarju: odlično. Že dolgo mi ni uspelo, da bi bila dva dni tako in v neki zadevi kot pri tebi...pa definitivno...Bojan je odličen motivator! Res, vsaka ti čast! To je seminar, kateremu trenutno na mojem seznamu ni para.« Udeleženka Open programa Trening prodajnih veščin.


»Zanimiv in simpatičen vpogled na področje komunikacije, kjer korak po korak odkrivaš do sedaj »skrite« načine in oblike komuniciranja. Zato pozor, ta delavnica vam zagotavlja, da boste po njej postali ekspert tako v verbalnem, kot neverbalnem načinu komuniciranja.« Alenka Simonič, udeleženka delavnice Odlična komunikacija s strankami in med zaposlenimi, AMSTAF GmbH.


»Za trenerja Bojana Krajnca smo se odločili iz razloga, ker je znal na informativnem oz. spoznavnem sestanku z nami kot naročnikom prepoznati naše potrebe ter prisluhniti našim konkretnim željam. Pri njem imam občutek, da vse kar uči, uči uporabno za na trg. Predavatelj se vživi v naše vloge in konkretizira situacije. Je pragmatičen in entuziastičen, kar je izrednega pomena, če poslušalec kupuje ideje in predloge za svoje izboljšave pri delu. Priporočam za prodajna podjetja, komercialiste, vodje in vse, ki imate pri svojem vsakdanjem delu opravka z ljudmi. Naša pričakovanja je presegel. Vse v superlativih o njegovem delu in pristopu.« Mag. Karmen Darvaš Šega, direktorica in lastnica podjetja FINANČNA HIŠA d.o.o.

Bojan kot mentor pri študiju na daljavo z nami sodeluje že nekaj let. Študente spodbuja, pomaga z dodatnimi navodili in sprotnimi razlagami, je zelo odziven, vedno na voljo ne glede na uro ali dan v tednu, dosleden in vedno pripravljen na dialog. Vsakega mentoriranja predmeta se loti zavzeto, s pozitivno energijo in je vedno pripravljen pomagati in narediti še več, kot od njega zahtevamo. Tudi študentje njegovo delo zelo visoko ocenjujejo. Zvezdana Strmšek, vodja programov na DOBA Fakulteti, Doba fakulteta


Bojan Krajnc z Višjo strokovno šolo sodeluje kot predavatelj že vrsto let. S svojo neizmerno energijo študente motivira in navdušuje in jim je vedno pripravljen pomagati. V svoja predavanja vnaša sodobne vsebine, ki jih popestri z zanimivimi študijami primerov iz realne gospodarske prakse. Študenti njegovo izvedbo predmetov vedno ocenjujejo z najvišjimi ocenami, pogosto pa ga tudi izberejo kot mentorja pri diplomski nalogi. Helena Vogrinec, ravnateljica višje strokovne šole, Doba


»Zelo sem navdušena, veliko je bilo uporabnih stvari. Na udeležencih smo videli, da vedenjski stili in obrazna mimika dejansko držijo in dobili smo ogromno materiala, ki ga bom zagotovo uporabila.« Udeleženka Open programa Neverbalna komunikacija v prodaji.

»Po zaključeni delavnici Učinkovita komunikacija s starši in sodelavci nisem srečala učitelja, ki ne bi pohvalil delavnice in vzdušja. Tudi sama sem resnično uživala in ugotavljam, da je bila izjemno uporabna in koristna za naše vsakdanje delo. Toplo priporočam.« Lidija Todorović, ravnateljica OŠ Ludvika Pliberška Maribor.


»Bojan že nekaj let predava s področja uvajanja CRM rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, na dodiplomski in podiplomski študijski usmeritvi e-poslovanje. Študentje so z izvedenimi predavanji izredno zadovoljni, saj jih zna motivirati z vprašanji in zanimivi primeri iz prakse. Sicer pa nam je s svojim strokovnim znanjem tudi vedno pripravljen priskočiti na pomoč, če naletimo na kakšno težavo.« dr. Simona Sternad Zabukovšek, docentka za področje e-poslovanja, EPF Maribor

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?
Do 150 EUR
100 % (1)
Do 50 EUR
0 % (0)
Do 100 EUR
0 % (0)
Do 120 EUR
0 % (0)
Do 180 EUR
0 % (0)
Do 210 EUR
0 % (0)
Do 250 EUR
0 % (0)

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com