Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

OVIRE PRI POSLOVANJU V AVSTRIJI: KAJ LAHKO STORIMO SAMI?OVIRE PRI POSLOVANJU V AVSTRIJI: KAJ LAHKO STORIMO SAMI?

16.05.2017

V torek, 16.5.2017 od 9.00 do 12.30 ure v Murski Soboti.
P
Spremembe v Avstriji predstavljajo podjetnikom veliko administrativno breme - pri sebi morajo imeti skoraj celo personalno mapo, prevedeno v nemščino, ki mora biti usklajena z avstrijsko zakonodajo, pa tudi z slovensko zakonodajo, na katero pogosto pozabimo.
A
Kmalu se v Sloveniji prične uporabljati nov Zakon o čezmejnem izvajanju storitev, ki določa pogoje, pod katerimi lahko fizične in pravne osebe iz Slovenije, začasno napotijo svoje zaposlene v tujino, in pod katerimi pogoji lahko tuja podjetja začasno napotijo delavce v Slovenijo.
G
Pogoji za pridobitev A1 se zaostrujejo - k elektronskemu vprašalniku boste morali prilagati tudi pogodbe o zaposlitvi. Pa so zakonite? Inšpektorat za delo v letu 2017 predvideva poostrene kontrole podjetij, ki napotujejo svoje zaposlene v tujino. Novi Zakon prav tako določa, da v zadnjih treh letih ne boste smeli biti pravnomočno kaznovani s strani inšpektorata za delo, več kot enkrat. Veste kako se izognit sankcijam v Sloveniji, da bo napotitev sploh še mogoča?

PROGRAM

Prvi del: Kaj je potrebno urediti v Sloveniji?
1. Splošno o napotitvah - kaj sploh napotitev je - kakšna pravila veljajo na ravni EU
(Splošni pogoji za izvedbo napotitve iz Slovenije, kaj mora vsebovati pogodba o zaposlitvi, da je napotitev sploh mogoča.)
2. Usmeritve inšpektorata za delo v letu 2017
(Predstavitev področij na katera se bo v letu 2017 osredotočal inšpektorat za delo, kaj se bo preverjalo - plače, delovni čas, postopek zaposlitve - izpostavljeni so delodajalci, ki svoje delavce napotujejo.)
3. Pogoji za napotitev iz Slovenije - DANES IN JUTRI
(Za pridobitev A1 obrazca bo potrebno priložiti dokumentacijo - prenos podatkov na druge organe - inšpektorat bo takoj pridobil podatek, da PZ po slovenski zakonodaji ni zakonita - zato je potrebno urediti svoje PZ in interne akte pred 2018!)
4. Vse o Zakonu o Čezmejnem izvajanju storitev
(Strožji pogoji in zahteve po celovito urejenem delovnopravnem področju pri delodajalcu, pogoj za napotitev: nekaznovanost delodajalca v treh zadnjih letih, elektronsko vlaganje A1 obrazcev - priloge.)
5. Kaj lahko naredimo že DANES, da bo naš vstop na tuji trg lažji?
(Zakonito urejene pogodbe o zaposlitvi - usklajene z ZDR-1 in področno kolektivno pogodbo v Sloveniji, plače, delovni čas, obvezni interni akti, kateri akti se priporočajo v primeru napotovanja v tujino.)

Drugi del: Kaj je potrebno urediti v Avstriji? 
1. Predstavitev dokumentacije, ki jo podjetje potrebuje za vstop na tuj trg (Avstrija) 
2. Prikaz primerov dovoljenj, ki jih podjetje potrebuje in kje jih je možno pridobiti Ureditev davčne številke za podjetja (prikaz na primeru) 
3. Prijava delavcev na Finančno policijo (prikaz na primeru) 
4. BUAK - v primeru udeležbe gradbenih podjetij (obrazložitev kaj BUAK je in na kaj morajo biti gradbinci pozorni) ali TRANSPORT 
5. Kako postopati v primeru kontrole s strani finančne policije (in kontrole BUAK), kako se vesti do inšpektorjev

PREDAVATELJICI:

Prvi del: Eva Langeršek, Kadrovske storitve d.o.o.
Eva Langeršek je magistra prava, ki ima dolgoletne izkušnje iz področja delovnopravne zakonodaje. Podjetjem pomaga premagovati izzive pri vzpostavitvi individualno prilagojenih internih aktov, uskladitvi pogodb o zaposlitvi z slovensko zakonodajo in vrednotami podjetja in vsakodnevnih delovnopravnih vprašanjih.

Drugi del: Nemko, Jasna Kraker, s.p.
Jasna Kraker se ukvarja s prevajanjem in poučevanjem nemškega in angleškega jezika, ter poslovnim svetovanjem za podjetja, ki delo opravljajo v tujini, predvsem na avstrijskem trgu. Sodeluje s podjetji, katerim pomaga pri urejanju dokumentacije pri napotitvi delavcev v tujino.

INVESTICIJA V PROGRAM

Investicija v vaše znanje znaša 130,00 EUR + 22% DDV za plačilo 158,60 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 9. maja 2017 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.

Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 9. maja 2017. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com