Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Učinkovit sejemski nastop, ki postane magnet za kupceUčinkovit sejemski nastop, ki postane magnet za kupce

07.09.2017

Ali veste, da le dobra tretjina podjetij resnično IZKORISTI sejemski nastop?
Čas je, da to izboljšamo! Mi vam lahko pomagamo, da boste v prvi tretjini.

 

Tudi vi želite biti ponosni na svoj nastop na sejmu?
Se zavedate, da z dobro pripravo na sejem, lahko izboljšate izvedbo sejemskih aktivnosti?
Se strinjate, da boljša izvedba sejemskega nastopa vpliva na izplen, pritegnitev potencialnih strank, ter s tem več prodaje?

Za prijave do 18.8.2017 obračunamo 5% popust!

Udeležite se praktične delavnice, kjer boste usvojili pripravo na nastop, učinkovito komunikacijo s strankami na sejmu, predelali, kako analizirati in izboljšati razstavni prostorov, okrepili zavedanje, kako motivirati vse zaposlene na sejmu k skupnemu in edinemu cilju pridobivanja strank, in usvojili kako ohraniti stik s stranko po vrnitvi iz sejma.

 

7. september od 9.00 do 14.00 ure v Murski Soboti.


Posebnost in enkratna dodana vrednost te delavnice je v tem, da prejme vsako udeleženo podjetje tudi 1,5 URNI INDIVIDUALNI POSEJEMSKI COACHING, na katerem bomo na sedežu vašega podjetja pripravili akcijski načrt posejemskih aktivnosti prodajne ekipe, ki vključujejo definiranje nosilcev, sodelujočih, časovnice in potrebnih aktivnosti. Pri tem ponavadi sodeluje prodajna ekipa in vodja, ki je odgovoren za sejem.

 

VSEBINA

OSNOVNI KONCEPTI ZA KVALITETNO PRIPRAVO IN ODLIČNO IZVEDBO SEJEMSKEGA NASTOPA


1. Priprava je skrivnost učinkovitih: na kaj moramo biti pozorni?
2. Kako vsebinsko in kronološko strukturirati in pripraviti načrt za izvedbo sejemskega nastopa v 12 ključnih točkah - pripravimo SEJEMSKO CHECKLISTO potrebnih aktivnosti (pred sejmom, na sejmu, po sejmu), kot interni standard v komerciali.

3. Analiza razstavnega prostora (racionalni vs. emocionalni vidik) in uspešnosti sejemskega nastopa.

4. Kako z drobnimi spremembami do boljšega nastopa na sejmu in več prodajnih priložnosti?

5. Zlata pravila za uspešen nastop na sejmu.

6. Kako ohraniti stik s stranko, ko se vrnete iz sejma (sidranje)?

 

VSEBINA INDIVIDUALNEGA POSEJEMSKEGA COACHINGA

 

1. Priprava posejemskega follow up načrta - activity map. Več kot 50% leadov, ki so ustvarjeni na sejmu, se namreč ne obdela in so zapravljeni, ker podjetja pogosto nimajo učinkovitega follow up načrta in ker marketing nima pripravljenih kampanj za negovanje prodajnih leadov iz sejmov. Posejemski follow up načrt - activity map vključuje:

- Rangiranje leadov na podlagi kakovosti obiska
- Določanje prioritet glede na rang leada
- Priprava osnutka "DRIP NURTURING" kampanje
- Kvalifikacija prodajnih priložnosti - ABC matrika priložnosti in izvedba prodajnih aktivnosti glede na ABC.
- Kako izbrati zmagovalne priložnosti hitreje, lažje in z večjo verjetnostjo uspeha - 4 ključna vprašanja in »Cheat Sheet/«Švinglc« učinkovite kvalifikacije«.

 

2. 7 nepogrešljivih stvari/aktivnosti, ki jih je priporočljivo in pametno narediti po sejemskem nastopu.

3. Kako z drobnimi spremembami do boljšega nastopa na prihodnjem sejmu in več prodajnih priložnosti?

4. Kako ohraniti stik s potencialnimi strankami, ki so vas obiskali na sejmu, ko se vrnete iz sejma (sidranje in program negovanja leadov)?


REZULTAT

• postaviti interni standard učinkovite priprave na sejemski nastop, ki je pisan na kožo vašemu podjetju oz. načinu delovanja.

• povečati zavedanje, da so zaposleni v času sejma skupaj zavezani k edinemu cilju - pridobivanju novih strank in najboljši predstavitvi svojega podjetja!
• izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami na sejmu.

 

NAČIN DELA

Za vas bomo pripravili:

• delovne materiale in gradiva,
• motivacijski kontakti s trenerjem preko e-maila in s telefonskim pogovorom,
• pomoč pri finalizaciji vaše SEJEMSKE CHECKLISTE za učinkovito pripravo in izvedbo sejemskega nastopa.

 

Delavnico bomo izpeljali v obliki moderirane diskusije, kjer bodo vsi udeleženci aktivno delali na svojem primeru. Vključili bomo tudi izmenjavo izkušenj in prenos dobrih praks med udeleženci. Po zaključeni delavnici bo trener na razpolago 1 uro za odgovore na individualna vprašanja, ki se nanašajo na vaše konkretne izzive.
Vsak udeleženec lahko prinese na delavnico sejemsko mapo, info sheet in predhodno pošlje trenerju po mailu nekaj slik razstavnega prostora za potrebne analize. 

 

INVESTICIJA V PROGRAM

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 198,00 EUR + 22% DDV za plačilo 241,56 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo tečaja, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek.

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 31. julija 2017 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.
Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 31. julija 2017. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.

TRENER

Bojan Krajnc ima več kot 17 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo pa sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga. 

 

Kot gostujoči strokovnjak sodeluje pri predmetih e-finance in e-bančništvo na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor. Sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji, kot so Hypo Alpe-Adria-Bank, Sberbank, Roto, Generali, Cetis, Messer, Alpod, Plastika Skaza, Tuš, Baby Center, DM, Telemach, Farmadent, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Finančna hiša, Lek Veterina, Mazda Slovenija, Amstaf GmbH in drugi. Strokovne prispevke in članke redno objavlja v reviji Management in prodaja.

 

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.

 

Bojanova specialnost:
• prodajne veščine in orodja
• verbalna in neverbalna komunikacija
• optimizacija prodajnih procesov
• tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji

Misel, ki me navdihuje:
Naredi vse, kar zmoreš,
s tem, kar imaš,
tam, kjer si.
(F. D. Roosevelt)

 

IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK

"Sejem je mimo, rezultate bomo zbrali do marca, vsekakor pa nekaj pokazateljev imamo. Najbolj povedno je število izpolnjenih obrazcev, ki je v primerjavi s prejšnjim sejmom 3x večji. Ker smo sejem pospremili še z radijskimi in tiskanimi reklamami in ponujali sejemske popuste računamo, da bo tudi učinek veliko boljši kot na prejšnjem sejmu. Smo zelo zadovoljni." Matjaž Štefan, direktor podjetja ALPOD d.o.o.


»Bojan je pol leta izjemno zavzeto, predano, povezovalno in motivacijsko usmerjal našo ekipo pri enem ključnih strateških projektov. Z bogatimi izkušnjami z različnih področij, močno voljo za uresničitev zastavljenih ciljev, predvsem pa nalezljivo pozitivno energijo je že v času prvih srečanj postal kar »eden od nas«. Cenimo njegovo odprtost in odzivnost, saj je vedno na voljo. V sodelovanju z njim boste nedvomno dobili več, kot ste pričakovali, saj je za uspešno izvedbo projekta motiviran vsaj toliko kot naročnik.« Mag. Roman Žnidarič, predsednik uprave družbe CETIS d.d.


»Za trenerja Bojana Krajnca smo se odločili iz razloga, ker je znal na informativnem oz. spoznavnem sestanku z nami kot naročnikom prepoznati naše potrebe ter prisluhniti našim konkretnim željam. Pri njem imam občutek, da vse kar uči, uči uporabno za na trg. Predavatelj se vživi v naše vloge in konkretizira situacije. Je pragmatičen in entuziastičen, kar je izrednega pomena, če poslušalec kupuje ideje in predloge za svoje izboljšave pri delu. Priporočam za prodajna podjetja, komercialiste, vodje in vse, ki imate pri svojem vsakdanjem delu opravka z ljudmi. Naša pričakovanja je presegel. Vse v superlativih o njegovem delu in pristopu.« Mag. Karmen Darvaš Šega, direktorica in lastnica podjetja FINANČNA HIŠA d.o.o.


»Bojan je pol leta izjemno zavzeto, predano, povezovalno in motivacijsko usmerjal našo ekipo pri enem ključnih strateških projektov. Z bogatimi izkušnjami z različnih področij, močno voljo za uresničitev zastavljenih ciljev, predvsem pa nalezljivo pozitivno energijo je že v času prvih srečanj postal kar »eden od nas«. Cenimo njegovo odprtost in odzivnost, saj je vedno na voljo. V sodelovanju z njim boste nedvomno dobili več, kot ste pričakovali, saj je za uspešno izvedbo projekta motiviran vsaj toliko kot naročnik.« Mag. Roman Žnidarič, predsednik uprave družbe CETIS d.d.


»Kratko in jedrnato: to je daleč najboljša delavnica od vseh, kar smo jih imeli.« Udeleženci delavnice komunikacijske veščine za serviserje, MESSER Slovenija d.o.o.


»Puno Vam hvala na treningu koji ste nam napravili u Sloveniji prošli petak. Veoma dobar i efektivni trening i verujem da report takođe koji ste slali, može lepo služiti u buduće kao podsetnik kada neke stvari ispustimo iz fokusa.« Boris Stantić, Sales Manager, MEUSBURGER Georg GmbH & Co KG

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?
Do 150 EUR
100 % (1)
Do 50 EUR
0 % (0)
Do 100 EUR
0 % (0)
Do 120 EUR
0 % (0)
Do 180 EUR
0 % (0)
Do 210 EUR
0 % (0)
Do 250 EUR
0 % (0)

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com