Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Praktična psihologija prodajePraktična psihologija prodaje

29.06.2016

ll
29.6.2016 od 9.00 do 16.00 ure na naslovu ulica arhitekta novaka 9, v Murski Soboti.

Program je zasnovan posebej za vse, ki se aktivno ukvarjajo s prodajo in vključuje vsakodnevno komunikacijo s strankami na različnih nivojih (B2B ali B2C). Različni moduli vključujejo sodobna "pravila igre" za učinkovito in dolgoročno sodelovanje, različne načine za gradnjo in krepitev zaupanja s strankami (kako zlesti stranki pod kožo in zabetonirati odnos na dolgi rok) in načine za povečanje prodaje.

 

Vsebine treninga temeljijo na orodjih in psiholoških pristopih čustveno inteligentne in situacijsko prilagodljive prodaje, ki je predpogoj za operativno prodajno odličnost. Poanta je v razumevanje sprememb v načinu dela s strankami, ki zahteva od odličnega prodajnika, da je pozoren, aktiven in za stranko koristen (PAK model).

 

VSEBINA


ČIP = ČUSTVENO INTELIGENTNA IN SITUACIJSKO PRILAGODLJIVA PRODAJA

 

• »Samo-analiza uspeha v komunikaciji s strankami.

• Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek komunikacije (model POZOR).

Formula zaupanja: kdo so gradniki in kdo ubijalci zaupanja strank?

Neverbalna komunikacija: najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s strankami ali prodajnih pogajanjih.

- Prepoznavanje čustvenega stanja strank na podlagi različnih pozicij telesa in mimike obraza (izkoristite moč empatije).
- Ali smo moški res tako različni od žensk in kako to vpliva na naš način odločanja?
- Kako s samozavestno držo postati bolj prepričljiv in odločen v komunikaciji?

Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na sogovornika
- Besede imajo moč - mini delavnica iskanja prebojnih besed za vaš posel -  36 močnih besed

• Spremenite besedne formulacije v komunikaciji + »prepovedane« besede.

Branje z obraza - osnovne veščine branja z obraza vam omogočajo v nekaj sekundah ugotoviti kako hitro se stranka odloča, koliko in kakšne informacije potrebuje za odločitev in kateri pristop zaključevanja je najbolj primeren. Na podlagi tega boste lahko prilagodili čas in način izvedbe prodajne predstavitve oz. vodenje prodajnega obiska.

Test pozornosti - brez pozornosti ni uspešne komunikacije.

Praktična delavnica analiza vedenjski stilov:
- Kakšne vedenjske stile poznamo in kako jih prepoznamo?
- Kako lahko prilagodim komunikacijo stranki in ji »zlezem pod kožo«?
- Konkretne usmeritve in nasveti, da boste dosegli vaš cilj v komunikaciji = govorimo jezik stranke in jo osvojimo.
• TOP priporočila za prodajno komunikacijo.

 

SKRIVNOST USPEHA = v obvladovanju temeljev prodaje

 

• 8 osnovnih razlogov, zakaj se stranke ne odločijo za nakup.

• Analiza 5 TOP vprašanj, ki si jih vaše stranke zastavljajo pred nakupom oz. se odločajo o sodelovanju:

• Mini delavnica: kje ste boljši od konkurence in zakaj stranke kupijo pri vas? (iskanje racionalnih in emocionalnih motivov nakupa)

• Brainstorming v 3 skupinah: izkoristite moč čutov vaših strank (kaj lahko stranke opazijo - kaj lahko stranke slišijo - česa se lahko dotaknejo?)

• Piramida pričakovanj - od rutinskega izvajanja nalog do ustvarjanja neprecenljivih nakupnih momentov - od zadovoljnih strank do navdušenih strank.
• Miselna/psihološka priprava na sestanek.

• Kaj se lahko naučimo od bob ekipe iz Jamajke - 3 motivacijski apeli za vrhunski zaključek.

• Kako dvigniti energijo in samozavest/odločnost pri svojem delu?
- Mini trening za dvig odločnosti/samozavesti,
- Dvig energije za večji poslovni in osebni potencial.

 

REZULTAT

 

• izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami,
• osvojiti aktivni pristop v komunikaciji in sposobnost prilagajanja v različnih situacijah in različnim vedenjskim stilom sogovornika, ki vam omogoča, da postanete strankina prva izbira in dolgoročno zagradite medsebojno sodelovanje.
• izboljšati argumentacijo koristi sodelovanja oz. nakupa produktov/storitev,
• povečati zadovoljstvo v komunikaciji iz strani strank.

 

TERMIN IN INVESTICIJA V PROGRAM


Za vas bomo pripravili:
• delovne materiale in gradiva 
• praktične primere in zanimive vaje (individualne in v parih),
• mini priročnika Vedenjski stili in Kako učinkovito komunicirati s strankami,
• TOP priporočila za komunikacijo.
• poročilo po zaključeni delavnici.

KOTIZACIJA IN PRIJAVA

 

Investicija v celodnevno usposabljanje znaša 155,00 € + DDV, za plačilo 189,10 EUR. V ceno je vključena tudi pogostitev in gradivo na temo delavnici. Plačilo poravnajte do 22. junija 2016 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice.

Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 22. junija. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.

Za več udeležencev iz vašega podjetja vam obračunamo popust.
Možna izvedba izobraževanja tudi v vašem podjetju.

Pohitite s prijavo in si zagotovite svoje mesto na seminarju iz področja, ki je trenutno najbolj aktualno prav za vse, ki si želijo izboljšati rezultate poslovanja.

 

VAŠ TRENER

 

Bojan Krajnc ima več kot 15 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo pa sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga. 


Kot gostujoči strokovnjak sodeluje pri predmetih e-finance in e-bančništvo na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor. S podjetjem BMC International sodeluje projektno kot poslovni trener in predavatelj na področju sistematizacije in vodenja prodaje ter komunikacijski veščin v prodaji. Sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji, kot so Hypo Alpe-Adria-Bank, Sberbank, Baby Center, Telemach, Generali, ZZZS, Intercet, Cetis, Messer, Plastika Skaza, Tuš, Farmadent, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Finančna hiša, BDM Club, Lek Veterina, Mazda Slovenija, Amstaf GmbH in drugi. Strokovne prispevke in članke redno objavlja v reviji Management in prodaja.


Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.
Bojanova specialnost:
• prodajne veščine in orodja
• verbalna in neverbalna komunikacija
• optimizacija prodajnih procesov
• tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji

Misel, ki ga navdihuje:
Naredi vse, kar zmoreš,
s tem, kar imaš,
tam, kjer si.
(F. D. Roosevelt)

IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK - REFERENCE

 

"Ko sva s sodelavko iskali najbolj primerno izobraževanje za naše svetovalce v prodaji, sva imeli razgovore z več ponudniki. Ko smo se spoznali z Bojanom je bil zelo praktičen, sproti je predstavljal, kako so zastavljene njegove delavnice za prodajo in kako vse temeljijo na praksi. Takoj sva vedeli, da je to TO. S pravimi vprašanji nama je prodal pravi produkt. Kaj več se še lahko pričakuje od trenerja prodaje?! Tekom delavnic smo dobile potrditev od vseh udeležencev, da je bil Bojan prava izbira za naše podjetje. Z njim imamo načrte sodelovati tudi v prihodnje." Majda Bregar, direktorica Poslovnega centra Ljubljana in Nataša Obrez, vodja prodajnega tima - področje poslovanja s podjetji, HYPO ALPE-ADRIA-BANK d.d.


»Bojan je pol leta izjemno zavzeto, predano, povezovalno in motivacijsko usmerjal našo ekipo pri enem ključnih strateških projektov. Z bogatimi izkušnjami z različnih področij, močno voljo za uresničitev zastavljenih ciljev, predvsem pa nalezljivo pozitivno energijo je že v času prvih srečanj postal kar »eden od nas«. Cenimo njegovo odprtost in odzivnost, saj je vedno na voljo. V sodelovanju z njim boste nedvomno dobili več, kot ste pričakovali, saj je za uspešno izvedbo projekta motiviran vsaj toliko kot naročnik.« Mag. Roman Žnidarič, predsednik uprave družbe CETIS d.d.


»Za trenerja Bojana Krajnca smo se odločili iz razloga, ker je znal na informativnem oz. spoznavnem sestanku z nami kot naročnikom prepoznati naše potrebe ter prisluhniti našim konkretnim željam. Pri njem imam občutek, da vse kar uči, uči uporabno za na trg. Predavatelj se vživi v naše vloge in konkretizira situacije. Je pragmatičen in entuziastičen, kar je izrednega pomena, če poslušalec kupuje ideje in predloge za svoje izboljšave pri delu. Priporočam za prodajna podjetja, komercialiste, vodje in vse, ki imate pri svojem vsakdanjem delu opravka z ljudmi. Naša pričakovanja je presegel. Vse v superlativih o njegovem delu in pristopu.« Mag. Karmen Darvaš Šega, direktorica in lastnica podjetja FINANČNA HIŠA d.o.o.


»Puno Vam hvala na treningu koji ste nam napravili u Sloveniji prošli petak. Veoma dobar i efektivni trening i verujem da report takođe koji ste slali, može lepo služiti u buduće kao podsetnik kada neke stvari ispustimo iz fokusa.« Boris Stantić, Sales Manager, MEUSBURGER Georg GmbH & Co KG.


»Naj ti povem, kaj je bila moja prva ocena na firmi po tvojemu prodajnem seminarju: odlično. Že dolgo mi ni uspelo, da bi bila dva dni tako in v neki zadevi kot pri tebi...pa definitivno...Bojan je odličen motivator! Res, vsaka ti čast! To je seminar, kateremu trenutno na mojem seznamu ni para.« Udeleženka Open programa Trening prodajnih veščin.


»Zanimiv in simpatičen vpogled na področje komunikacije, kjer korak po korak odkrivaš do sedaj »skrite« načine in oblike komuniciranja. Zato pozor, ta delavnica vam zagotavlja, da boste po njej postali ekspert tako v verbalnem, kot neverbalnem načinu komuniciranja.« Alenka Simonič, udeleženka delavnice Odlična komunikacija s strankami in med zaposlenimi, AMSTAF GmbH.


»Zelo sem navdušena, veliko je bilo uporabnih stvari. Na udeležencih smo videli, da vedenjski stili in obrazna mimika dejansko držijo in dobili smo ogromno materiala, ki ga bom zagotovo uporabila.« Udeleženka Open programa Neverbalna komunikacija v prodaji.

»Najboljša investicija za znanje, katerega ti ne more vsak dati. Odlično!« Udeleženec Open programa Prezentacijske veščine v prodaji.

»Po zaključeni delavnici Učinkovita komunikacija s starši in sodelavci nisem srečala učitelja, ki ne bi pohvalil delavnice in vzdušja. Tudi sama sem resnično uživala in ugotavljam, da je bila izjemno uporabna in koristna za naše vsakdanje delo. Toplo priporočam.« Lidija Todorović, ravnateljica OŠ Ludvika Pliberška Maribor.


»Bojan že nekaj let predava s področja uvajanja CRM rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, na dodiplomski in podiplomski študijski usmeritvi e-poslovanje. Študentje so z izvedenimi predavanji izredno zadovoljni, saj jih zna motivirati z vprašanji in zanimivi primeri iz prakse. Sicer pa nam je s svojim strokovnim znanjem tudi vedno pripravljen priskočiti na pomoč, če naletimo na kakšno težavo.« dr. Simona Sternad Zabukovšek, docentka za področje e-poslovanja, EPF Maribor.

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kateri letni čas imate najraje?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com