Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

NAREDIMO IZ TEŽAVNIH STRANK ZVESTE KUPCE NAREDIMO IZ TEŽAVNIH STRANK ZVESTE KUPCE

27.05.2015


V sredo, 27.5.2014 od 9.00 do 14.30 ure v Murski Soboti


Že ponarodelo pravilo je, da je sedemkrat težje pridobiti novo stranko kot zadržati obstoječo. Manj poznano pa je, da je sedemkrat težje pridobiti izgubljeno stranko nazaj kot pridobiti novo. Torej, zato da osvojimo izgubljeno stranko nazaj bomo potrebovali 49 krat več časa, energije in denarja kot za to, da obstoječo stranko zadržimo. 

 

Hkrati pa so naše najboljše stranke vedno nekomu najboljše potencialne stranke. 

 


Naši konkurenti ne gledajo samo za našimi najboljšimi strankami. Tudi naše »težavne« stranke obiskujejo konkurenti. Enako je v trgovini. Sosednji trgovec bo zelo vesel, če bo »težavna« stranka končala obisk v naši trgovini s stavkom »bom še razmislila« in zavila v njegovo trgovino. Zato je obvladovanje komunikacije s »težavnimi strankami« pomembno za naš trenutni promet in promet v prihodnosti. Na seminarju bomo pogledali pravila komuniciranja s težavnimi strankami v fazi nakupovanje in pri pritožbah strank po nakupu oziroma opravljeni storitvi.

Mnogi se sprašujejo, kako je ista stranka pri enem prodajalcu prijazna, pri drugem pa zelo neprijazna ali celo agresivna. Vzrok za to je v neverbalni komunikaciji. Pozitivna neverbalna komunikacija izhaja iz pravilnega odnosa do stranke kot osebe. Na seminarju se bomo naučili preprostega miselnega orodja, s katerim spremenimo našo neverbalno komunikacijo. Ker stranka zrcali našo komunikacijo, bo s tem takoj spremenila ton in način pogovora.

 

Včasih zaradi različnih vzrokov ne izpolnimo pričakovanj strank. To ni nič neobičajnega in se dogaja vsem. S pravilnim pristopom k reševanju pritožb in reklamacij, lahko storjeno škodo popravimo in celo izboljšamo končno zadovoljstvo stranke. Zato bomo na seminarju pogledali, kako v petih korakih rešiti reklamacijo stranke ter ji pri tem jasno sporočati, da nam je njeno zadovoljstvo na prvem mestu. Seveda vseh reklamacij ne rešimo v korist stranke, zato bomo pogledali, kako stranki sporočiti slabo novico in pri tem čim bolj ohraniti odnos.

 

PROGRAM: 


9.00 - 10.30
• Naš najboljši kupec je nekomu najboljši potencialni kupec
• Zakaj so stranke težavne
• Vnetljivost težavne komunikacije

10.45 - 12.30
• Vzroki za pritože in reklamacije
• Ko stranke zahtevajo preveč
• Kako pristopiti k težavni stranki ali stranki, ki je podala reklamacijo

13.00 - 14.30
• Obvladovanje psihologije konfliktne situacije
• Načela konstruktivnega pogovora s težavno stranko
• Spraševanje, poslušanje in povratna informacija pri težavnih strankah
• Stranke so včasih z razlogom težavne. Odkrijmo ta razlog, odpravimo vzroke in si zagotovimo zveste stranke


PREDAVATELJ:


Dr. David Đukić je eden vodilnih strokovnjakov na področju managementa prodaje v Sloveniji. V desetih letih kariere je izvedel več kot 500 treningov za prodajalce in direktorje prodaje. David Đukić je avtor številnih člankov v revijah in časopisih. Nastopal je tudi na raznih konferencah. Na področju prodajnih in pogajalskih pristopov kot gost iz prakse predava na dodiplomskem in podiplomskem študiju Ekonomske fakultete.

 


KOTIZACIJA:


Investicija v vaše znanje znaša 150,00 EUR + 22% DDV za plačilo 183,00 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 20. maja 2015 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 20. maja. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?
Do 150 EUR
100 % (1)
Do 50 EUR
0 % (0)
Do 100 EUR
0 % (0)
Do 120 EUR
0 % (0)
Do 180 EUR
0 % (0)
Do 210 EUR
0 % (0)
Do 250 EUR
0 % (0)

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com