Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

E - RAČUNI OD PREJEMA DO HRAMBE E - RAČUNI OD PREJEMA DO HRAMBE

03.11.2014

Izdaja e-računov in prejem e-računa, s 1.1.2015 zakonsko obvezna!

Izdaja e-računov in prejem e-računa, s 1.1.2015 zakonsko obvezna!

 

3.11.2014 od 9.00 do 12.30 ure na naslovu: Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota.

                                                     Število mest je omejenih. Rezervirajte si svoje mesto na izobraževanju.

Vabljeni na seminar, na katerem boste lahko spoznali bistvene novosti, ki jih prinaša ZOPSPU-A in velja tako za proračunske uporabnike, kot tudi za podjetja, ki poslujete z njimi. Določeno je, da bodo s 1.1.2015 morali proračunski uporabniki prejemati račune in spremljati dokumente izključno v elektronski obliki (e-računi).

 

 
ZAKAJ SE UDELEŽITI SEMINARJA:

Predstavljeno vam bo kako se vključiti v izmenjavo e-računov; katere so najpomembnejše prednosti te storitve, ter kakšni so izzivi na poti do vzpostavitve e-računov.
Naj ne bodo zakonske spremembe edini razlog za prehod na elektronske račune. Na spremembe se pripravite postopoma po korakih in z razumom. Le tako se boste izognili napakam, ki so najpogostejša posledica, ko se v naglici in v zadnjem hipu ureja vse, kar zahteva zakonodaja.
Udeležite se seminarja in se seznanite s celotnim procesom upravljanja z e-računi. Prejeli pa boste tudi veliko drugih koristnih informacij za brezpapirno poslovanje.

PROGRAM:

Na seminarju vam bo predstavljeno:
1. del (Od 9.00 do 11.45 ure):
• Kaj je e-račun in kaj ni e-račun?
• Za koga velja obveza za e-račun in kaj vse mora biti v e-obliki?
• Izdani in prejeti e-računi?
   če je prejemnik proračunski uporabnik
   če je prejemnik gospodarski sektor
   kako se naročiti na prejem računov?
   Kako organizirati izdajo e-računov?
   Kaj če nimam tehnične podpore?
       • Praktični napotki:
          - E-račun od prejema do hrambe:
          - prejem računa
          - likvidiranje ( podpisi,žigi)
          - knjiženje
          - povezave z ostalimi programi
          - plačilo
          - arhiv ( papirnati ali elektronski)

      • Dodatni stroški ali prihranek?
      • Vloga računovodskih servisov
      • Spremembe notranjih pravil zaradi e-računov

      • Vaša vprašanja


2. del (od 11.50 do 12.40 ure):

- Darinka Arh Pilih, vodja sektorja za plačilne storitve v Uradu UJP: kratka predstavitev UJP in informacija o e-hrambi prek UJP (cca. 20 minut)
- Tina Šinkovec, svetovalka na področju elektronskega poslovanja v UJP: načini izmenjava e-računov za proračunske uporabnike prek UJP (cca. 30 minut)

Na konkretnem primeru vam bo razloženo kako se naročiti na prejem e-računov in kako organizirati izdajo e-računov. Opozorjeni boste na možne zaplete in pogoste napake. Postopek vam bo razložen po korakih, od trenutka ko prejmete račun, do trenutka, ko ga damo v arhiv (e-arhiv). Seminar bo kratek in praktičen, a vsebinsko dovolj obsežen, da se boste lahko brez skrbi lotili projekta e-račun.


KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:

Namenjen je vsem, ki se boste ukvarjali z e-računi, tako proračunskim uporabnikom kot tudi udeležencem v gospodarskem sektorju, in sicer finančnikom, računovodjem, programerjem, in vsem, ki se bodo ukvarjali z e-računi.

ZAKAJ JE UDELEŽBA SEMINARJA KORISTNA:

Ker se obveza e-računov s 1.1.2015 nanaša na zelo širok krog. Po seminarju boste vedeli, kaj naj bo vaš naslednji korak in kje so lahko težave. Na srečanju ne boste dobili samo teoretičnega znanja, temveč tudi praktične rešitve.

O PREDAVATELJIH:

Mag. Tanja Urbanija je končala magistrski študij davčnega prava mariborske Pravne fakultete. V letu 2001 je pridobila certifikat davčnega svetovalca, ki ga podeljuje Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije. Ima bogate izkušnje s področja računovodstva, saj je delala v računovodskem servisu, objavlja članke v strokovnih publikacijah in sodeluje pri pripravi in izvedbi strokovnih predavanj. Kot soavtorica je objavila štiri knjige od tega eno v tujini. Svetuje na področju DDV, davka od dohodkov pravnih oseb in dohodnine.


Dodatno:
Darinka Arh Pilih, vodja sektorja za plačilne storitve v Uradu UJP2.
Tina Šinkovec, svetovalka na področju elektronskega poslovanja v UJP.


KOTIZACIJA IN PRIJAVE


Investicija v vaše znanje znaša 135,00 EUR + 22% DDV za plačilo 164,70 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 27. oktobra 2014 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 27.oktobra. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kateri del obdarovanja vam predstavlja večjo zadovoljstvo?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com