Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Kako prodati več z minimalnimi sredstvi? Nizkocenovni tržni know-how!Kako prodati več z minimalnimi sredstvi? Nizkocenovni tržni know-how!

11.04.2014

11.4.2014 od 9.00 do 16.00 ure na naslovu Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota

 

Kljub vsem očitnim negativnimi posledicami recesije, je to lahko tudi dober čas, da se širi in razvija svoj posel. Obstaja veliko dokazov, ki potrjujejo, da so družbe, ki še vedno tržijo v recesiji, ne le preživele slabe čase ampak so bile celo še bolj uspešne, ko se je situacija popravila. Svet in kupci so se spremenili. Kar je nekoč delovalo, ne deluje več. Izvajati morate pravilno kombinacijo različnih tržnih aktivnosti. Vendar pa so lahko načini za trženje poslovanja izziv, če imate omejena sredstva ali pa preprosto ne želite porabiti preveč denarja za trženje. Toda obstaja več načinov kako lahko tržite svoje poslovanje na minimalnem proračunu. Pravzaprav ni še nikoli obstajal boljši čas za trženje kot ravno sedaj. Če menite, da marketing/ trženje vedno vključuje drago oglaševanje, se boste oddahnili, vedoč, da obstajajo poceni alternative....


PROGRAM

• Recesija = priložnost ... zakaj ?
• Kaj nas lahko naučijo o ekspanziji v recesiji: milo, pivo, superge, avto in računalnik ?
• Nakupni proces se je drastično spremenil
• Nova vrsta kupcev, nov način angažiranja
• Kaj je ključna naloga trženja?
• Kako povezati marketing, prodajo in ostale funkcije v uspešen prodajni stroj?
• Prodaja v »oranžni fazi«
• 20 nizko cenovnih trženja idej, da zgrabite več strank!
• AIDA & KISS
• 6 nizkocenovnih tržnih strategij
• 5 tržnih taktik/načinov, ki stanejo (skoraj) =0
• Kako uspešno tržiti/tržno komunicirati z minimalnimi sredstvi? ... ali Nizkocenovni tržni »know-how\"...
• Meni tržnih orodij, ki vam lahko povečajo prodajo ali Kako tržiti učinkovito in z minimalnimi sredstvi?
• Prednosti in slabosti osebne prodaje
• Kako pridobiti druge ljudi za trženje svojega izdelka/storitve - zastonj ?
  - Oglaševanje
  - 5 pravil oglaševanja v recesiji
  - Izbira pravega medijskega mixa
  - Direktni marketing : pošta telefon, katalog,...
  - Kako izpeljati učinkovito akcijo direktnega marketinga?
  - Top nizkocenovna / zastonj orodja za e-in on-line marketing
  - Primarno gonilo zavedanja v prihodnosti bo ?
  - 7 korakov kako izpeljati učinkovito akcijo direktnega marketinga?
  - Zakaj so odnosi z javnostjo tako vplivni ?
  - 10 pravil za učinkovite odnose z javnostjo
  - Pospeševanje prodaje & kako v recesiji
• Oblikovanje sporočila
• Učinkovit timing vaših tržnih prizadevanj za največji odziv
• 7 glavnih napak, ki so največkrat usodne za slabe odzive.
• Veliko pravilo komuniciranja ?
• Top trendi v marketinškem komuniciranju
• Viri informacij, primeri iz dobre prakse
Dodatek: 50 brezplačno ali poceni načinov za trženje vašega posla!


NAMEN SEMINARJA

Udeleženci seminarja bodo pridobili razumevanje in znanja o ključnih marketinško - komunikacijskih aktivnostih, ki jih morajo v prihodnosti izvajati, da bodo stalno pridobivali lojalne stranke, povečevali prodajo in svoj tržni delež. In to z uporabo enostavnih, močnih tržnih strategij in orodij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje in ki zahtevajo nič ali minimalna sredstva.
Podkrepljeno s praktični primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.


KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA


Direktorjem, lastnikom podjetij, vodjem prodaje in marketinga, vsem ki se zavedajo, da morajo v času recesije prilagoditi svoj način poslovanja in da je morda recesija tudi izziv za povečanje prodaje oz. tržnega deleža.


METODE DELA

Enodnevna delavnica 8 šolskih ur.
Diskusija, primeri iz podjetniške prakse , viri informacij & literatura.


PREDAVATELJICA


Brigita Lazar Lunder. \Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja - MBA. Združuje redko kombinacijo akademskega znanja in izjemno uspešnih primerov trženja v B2B in B2C v energijsko in idejno nabite delavnice.
Ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Kompetenz team Europa, (Nemčija), Linea Snella, Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd (Avstralija), Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires, Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour. Ter predavateljske izkušnje za: Ekonomsko Poslovna fakulteta Maribor, Regionalna Razvojna agencija Kras ; Razvojna Agencija Novo mesto, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. - Moskva. Je članica uglednih strokovnih združenj ZDMS, DMS, IIBA, MBA Klub, Alumni EF.


KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 119,00 EUR + 22% DDV za plačilo 145,18 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek.
Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 4. aprila 2014 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 4. aprila. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.

 

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kateri del obdarovanja vam predstavlja večjo zadovoljstvo?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com