Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Uspešno vodenje nabavnega procesaUspešno vodenje nabavnega procesa

16.03.2012

Z izboljšanjem poslušanja in opazovanja poslovnega partnerja boste lažje spoznali njegove interese ter kreirali nove možnosti za sklenitev sporazuma. Nabavni razgovor ima svojo logično strukturo, kjer ima vsak element določeno vlogo in cilj.


30. JANUARJA 2012 16. MARCA 2012 OD 9.00 DO 14.30 URE, NA NASLOVU ULICA ARHITEKTA NOVAKA 9 V MURSKI SOBOTI

Uspešno vodenje nabavnega procesa

Ali kdaj razmišljate o tem,  kakšne so lastnosti uspešnega nabavnika?

Verjetno se strinjate, da za doseganje uspešnega dogovora ima večje možnosti nabavnik, ki aktivno in suvereno vodi poslovni razgovor s prodajalcem. Če se dogovarja strateško, se mora zavedati  pomena poslovnega partnerstva (win-win), ki temelji na medsebojnem zaupanju in sodelovanju in mu tako omogoča večjo varnost in zanesljivost pri realizaciji dogovorjenega. Uspešno obvladovanje verbalne komunikacije mu omogoča večjo prepričljivost in močnejše argumentiranje svojih stališč, kar podkrepi tudi s suvereno govorico telesa.

Bi želeli tudi vi postati spretnejši pri nabavnem razgovoru? Vas zanima, kako vam lahko pri tem pomagamo?

Z izboljšanjem poslušanja in opazovanja poslovnega partnerja boste lažje spoznali njegove interese ter kreirali nove možnosti za sklenitev sporazuma. Nabavni razgovor ima svojo logično strukturo, kjer ima vsak element določeno vlogo in cilj. S treningom  aktivnega vodenja nabavnega pogovora v igrah vlog bo vsak udeleženec spoznal svoje prednosti ter potenciale, ki jih je moč še izboljšati za povečanje poslovne uspešnosti in suverenosti v nastopu.

Če torej želite postati suverenejši in prepričljivejši nabavnik, če želite obvladati pogajalske spretnosti in če želite narediti korak v smeri doseganja lastnih in poslovnih ciljev, se morate udeležiti delavnice Agencija Pira.

Nabava je ena izmed najpomembnejših poslovnih funkcij v podjetju, zato jo ne prepustite naključju!

KATERE CILJE BOMO Z DELAVNICO POSKUŠALI DOSEČI?

  • Izboljšati komunikacijske spretnosti za suveren nastop,
  • povečati uspešnost nabavnega razgovora s prevzemom aktivne vloge in obvladovanjem pogajalskih spretnosti,
  • ugotoviti najpogostejše napake in jih premostiti,
  • uspešno dosegati poslovne cilje z vzpostavljanjem dolgoročnega partnerstva.

VSEBINA DELAVNICE:

Poslovno partnerstvo
  • Osebni odnos do poslovnega partnerstva
  • Pomen poslovnega partnerstva (od odnosa do deljenih koristi)
  • Pasti mojega poslovnega odnosa
Vpliv medsektorske komunikacije na učinkovito nabavo
  • Interna komunikacija med uporabniškim in nabavnim oddelkom
  • Kje in zakaj prihaja do kratkih stikov in nesporazumov?
  • Pomen povratnih informacij.
Kako prevzeti aktivno vlogo v pogovoru  z dobaviteljem?
  • Zavedanje in izboljšanje lastne govorice telesa
  • Izboljšanje kreativnosti in fleksibilnosti v mišljenju in vedenju
  • Razvijte sposobnosti prepričevanja kot afirmativne in obenem dvosmerne komunikacije
  • Naučite se postati dobri poslušalci, da bi bolje slišali in razumeli
  • Opazovanje in prepoznavanje sporočilnosti govorice telesa drugih ljudi
  • Kako spodbuditi druge, da več povedo o sebi
  • Ustvarjanje pozitivne klime za odprt in sproščen pogovor
Kako voditi  učinkovit nabavni  razgovor in doseči željen cilj z obvladovanjem pogajalskih spretnosti?
  • Cilj usmerja pogovor
  • Bodite pozorni na svoj prvi vtis
  • Prebijanje ledu-ustvarjanje klime
  • Raziskava možnosti sodelovanja - spretnost vodenja razgovora je v pravilnem spraševanju
  • So pogovori o ceni barantanje?
  • Čvrsti argumenti za izboljšanje položaja; ločevanje stališč od interesov
  • Pogajalske taktike - da ali ne?
  • Kako zaključimo pogovor?

METODOLOGIJA DELA:

igre vlog kupec-prodajalec, diskusije, delo v skupinah

DELAVNICO BO VODILA:

Polona Zupančič, unid.dipl.oec. Ima bogate izkušnje iz komercialne prakse in z vodenjem strokovnih delavnic s področij poslovnega bontona, telefonskega in pisnega sporočanja ter prodajnih in nabavnih razgovorov s pogajanji. V zadnjem času pozornost osredotoča predvsem na izboljšave odnosov znotraj delovne skupine in odnosov s poslovnimi partnerji. Je moderatorka, mediatorka, SDI trenerka in habilitirana predavateljica na Gea Collegu. Je avtorica priročnika 1:0 za nabavnika in soavtorica priročnika ZEN vodenja ter Sodobna orodja vodenja.

KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 125,00 EUR + 20% DDV za plačilo 150,00 € na udeleženca in vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 12. marca 2011 na transakcijski račun: Agencija Pira, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, odprt pri Hypo banki, številka poslovnega računa: 33000-0004435704. V sklic navedite vašo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 12. marca. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico do zaračunavanja dela kotizacije za administrativne stroške.

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com