Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

PROFESIONALEN SPREJEM PACIENTOVPROFESIONALEN SPREJEM PACIENTOV

26.11.2013

V sodelovanju z IZZO Slovenska Bistrica.

PROFESIONALEN SPREJEM PACIENTOV

26.11.2013 od 12.00 -20.00 ure

Prvi razgovor predstavnika podjetja z gostom ali stranko je odločilen.

 

 

 

PROFESIONALEN SPREJEM PACIENTOV

 

Prvi razgovor predstavnika podjetja z gostom ali stranko je odločilen. V danem trenutku  obiskovalec - gost dobi preko recepcije, prvi vtis o vseh zaposlenih v organizaciji. To pomeni, da takrat predstavljamo vse zaposlene. Pri prvem srečanju posredno sporočamo o kulturi podjetja, ki vpliva na zaupanje - zanesljivost pri nadaljnjih poslih. Vedenje in bonton pridobimo od vzgoje staršev in iz okolja, v določenih situacijah reagiramo po občutku. Dosti lažje je, če poznamo pravila, ki so nam vedno v pomoč pri boljšem in spoštljivejšem stiku z ljudmi, ki prihajajo v našo organizacijo.

 

 

CILJ

·         kako naredimo dober vtis z neverbalno komunikacijo;

·         komu damo prednost, če imamo istočasno telefon, direktorja in novega obiskovalca;

·         kako izvedemo profesionalen sprejem in napotimo gosta ali stranko naslednjemu sodelavcu;

·         pravila telefonskega razgovora (zakaj ni priporočljivo oglasiti se na telefon z besedami: Prosim! Halo! Ja? Želite?

·         kako spoznamo sebe in svoj odnos do drugih ljudi;

·         kako obvladujemo čustva ob neprijetnih situacijah.

 

Vsebina:

1.      Pričakovanja strank ali gostov, kateri vstopajo v našo hišo. 

 

2.      Pomen prvega vtisa in njegovi elementi.

·         Urejenost delovnega mesta.

·         Osebna urejenost.

·         Pomen neverbalne komunikacije.

 

3.      Vzpostavimo spoštovanje s sogovornikom.

·         Pravila poslovnega pozdravljanja.

·         Predstavljanje.

·         Uporaba titul in nazivov.

·         Tikanje in vikanje.

·         Uporaba imen ali priimkov, nazivov.

 

4.      Podajanje informacij in razumevanje.

·         Poslušanje.

·         Postavljanje vprašanj.

·         Pravilna izbira pozitivnih besed.

·         Besede, ki povzročajo stres in možnost spora. 

 

 

5.      Spoznajmo sebe – to vpliva na odnos s sogovornikom.

·         Temperament.

·         Vrednote.

 

6.      Pravila obnašanja telefoniranja.

·         Analiza faze razgovora.

 

7.       Analiza osebnega nastopa – vaja.

·         Predlog izboljšav pri delu in nastopu.

 

 

Komu je usposabljanje namenjeno?

Usposabljaje je namenjeno  receptorjem in receptorkam, telefonistkam in telefonistom, kurirjem in kurirkam, varnostnikom in varnostnicam, tajnicam in tajnikom, poslovnim sekretarkam in sekretarjem. Vsem zaposlenim,  katerih je cilj  profesionalno in uspešno sprejeti stranke in goste.

 

 

Trajanje: 8 pedagoških ur

 

Datum izvedbe:  26. 11. 2013

 

 

V  ceno je zajeto:

  -  strokovno predavanje in izvedba delavnice  za skupino

  -  potni stroški in dnevnica predavatelja in spremljevalca,

  -  skripta avtorja- prilagojena naročniku, za skupino do 15 udeležencev

  -  testi in delovni listi,

  -  evalvacijski listi in evidenca prisotnosti

  -  potrdila za vse udeležence.

Predavatelji: strokovnjaki IZZE Slovenska Bistrica

 

KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 170,00 EUR z DDV in je izvedena pri 12 udeležencih. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 5 dni pred izvedbo na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije 
 

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com