Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

UČINKOVITO E-TRŽENJEUČINKOVITO E-TRŽENJE

21.06.2013

V dobi bliskovitega razvoja in napredka »klasični« načini trženja/prodaje ne zadoščajo več za dolgoročno uveljavitev na trgih. 

Učinkovito e-trženje za podjetnike

 

Petek, 21. junija 2013 od 9.00-15.00 ure

 

V dobi bliskovitega razvoja in napredka »klasični« načini trženja/prodaje ne zadoščajo več za dolgoročno uveljavitev na trgih. S pravilno akcijo e–trženja lahko organizacija ne samo zgradi odnose s kupci, ampak tudi dodaten dobiček. Če primerjate koristi in stroške, čas in učinkovitost je e-trženje nedvomno idealno tržno/prodajno orodje.

 

 

Namen – cilji seminarja

  • Kako pomembna je za vaše podjetje prisotnost na spletu
  • Zakaj je e- trženje tako pomembno

·   Prednosti, ki jih e-trženje ponuja v primerjavi s klasičnim načinom trženja/prodej

·   Kako e-trženje uporabiti za rast prodaje

 

Pridobiti usmeritve in praktične nasvete za uporabo različnih e-trženjskih orodij za uspešno in učinkovito e-trženje in prodajo.

Spoznati  zakonske omejite, ki jih je pri tem potrebno upoštevati.

Podkrepljeno s  praktični primeri, izkušnjami  in napotki iz prakse.

 

Vsebina

 

·         Zakaj je e-trženje tako pomembno?

·         9 prednosti e-trženja

·         Postavitev »temeljev« e-trženja

·         Kdo so vaši e-uporabniki  in kako to izkoristiti?

·         Upravljanje vaše baze strank /podatkov

·         Sistem za merjenje  vašega  e- trženja in povečati njegovo učinkovitost?

·         Top 10 orodij za e-trženje

·         E-trženjski načrt

·         Kako izvajati učinkovite prodajne akcije prek e-pošte?

·         Zakaj je splet najbolj učinkovit oglaševalski prostor?

·         Optimizacija – ključ do še boljše prodaje

·         7 dejavnikov, ki vpliva na učinkovitost vašega interneta

·         Elektronska poslovna omrežja in socialne mreže

·         Mobilna orodja

·         Kako e-orodja  učinkovito integrirati v prodajni stroj?

·         Zakonske omejitve pri e-trženju(zasebnost, anti-spam pravila,..)

·         Primeri akcij, spletnih strani, e- kampanij

 

Komu je namenjen

 

Direktorjem, lastnikom podjetij zaposlenim v marketingu, tržnikom, vodjem spletnih trgovin in spletnih strani, osebam, ki so odgovorne za realizacijo strateških marketinških akcij, osebam, ki se ukvarjajo z e-trženjem, osebam, ki uporabljajo internet,…

Čas: od 9.00-15.00 ure (enodnevna delavnica 8 šolskih ur)

 

Enodnevna delavnica 8 šolskih ur

O predavateljici:

Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. Združuje redko kombinacijo akademskega znanja in izjemno uspešnih primerov trženja v energijsko in idejno nabite delavnice.

 

Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B)  in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: 

Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS,  Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires , Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.

 

Ter predavateljske izkušnje za: Schahermayer d.o.o., SIQ d.o.o., open IT d.o.o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine,  Kontroling Konferenca 2012, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna  izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. – Moskva.

 

Kotizacije in prijave:

Investicija v vaše znanje je 93,00 EUR + 20% DDV na udeleženca pri 7-12 udeležencev, vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo in prigrizek.

Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 18. junija 2013 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov 
info@pira.si najkasneje do 18. junija 2013. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com