Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

Sodobni trendi trženja za strežno osebjeSodobni trendi trženja za strežno osebje

13.05.2013

V sodelovanju z IZZO Slovenska Bistrica

Vsi želimo biti pomembni in spoštovani! To je osnovno vedenje za uspešno prodajo. Vsi zaposleni v<

Sodobni trendi trženja za strežno osebje

Zakaj se odločimo za nakup določene storitve?
Strokovnjaki so prišli do neverjetne ugotovitve. Gost se bo vračal in odločal za nakup določene storitve ali usluge v lokalu ali hotelu po naslednjem vrstnem redu:

  1. Ob vstopu v hotel ali lokal mora začutiti, da je spoštovan in pomemben
  2. Trenutna moda ali hit storitve v lokalu
  3. Izbira same storitve

Vsi želimo biti pomembni in spoštovani! To je osnovno vedenje za uspešno prodajo. Vsi zaposleni v gostinskem objektu morajo zadovoljevati vse pozitivne občutke in fizične zahteve gostov. Vsakega gosta je potrebno jemati individualno. Zato je potrebno dodatno znanje iz psihologije in komuniciranja. Obe temi se z leti spreminjata, tako kot zahteve gostov po hrani in pijači. Denar vložen v dodatno usposabljanje je naložba, ki se nam bogato obrestuje. Gost mora imeti občutek pomembnosti in da smo strokovnjaki na svojem področju.

 

Razvoj kompetenc: Učinkovita komunikacija, javno nastopanje, aktivno poslušanje

                               komunikacija s strankami, motiviranje 

VSEBINA:

  1. Vrste komunikacije
  2. Pomen verbalne in neverbalne komunikacije
  3. Osebna urejenost in prvi vtis
  4. Pravilno pozdravljanje
  5. Uporaba nazivov
  6. Pravilna komunikacija po telefonu (pravilna predstavitev in dajanje informacij)
  7. Vrste gostov (spoznavanje gostov, njihovih potreb, želja, ...)
  8. Poslovno obnašanje kuhar - natakar
    • prijaznost
    • nagovarjanje gostov
    • svetovanje
    • reševanje reklamacij (hladna hrana, tujek v hrani, velikost porcije, zdravstvene težave, ...)
  9. Aktivna prodaja:

o    svetovanje pri izbiri

o    priporočanje

o    ponujanje prilog in dodatkov

o     

10. Vaje:

o    Osebna predstavitev

o    Pomoč pri izbiri in prepričevanje strank

o    Sprejem naročil in dajanje informacij po telefonu

 

Predavanja bodo potekala ob aktivnem sodelovanju vseh prisotnih in popestrena s številnimi primeri iz prakse.


Predavatelj: tim strokovnjakov Izze iz Slovenske Bistrice

Datum izvedbe

  14. 05. 2013 od 9.00 do 15.00 ure

 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com