Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

KAKO ZADRŽATI OBSTOJEČE IN PRIDOBITI  NOVE  STRANKEKAKO ZADRŽATI OBSTOJEČE IN PRIDOBITI NOVE STRANKE

16.04.2013

:      KAKO ZADRŽATI OBSTOJEČE IN PRIDOBITI  NOVE  STRANKE

 

Zakaj se odločimo za nakup določene izdelka?
Strokovnjaki so prišli do neverjetne ugotovitve. Stranka se bo vračala in odločala za nakup določenega izdelka ali storite po naslednjem vrstnem redu:

  1. ob vstopu v trgovino mora začutiti da je spoštovana in pomembna
  2. trenutna moda ali hit storitve v lokalu
  3. izbira samega   izdelka ali storitve

Vsi želimo biti pomembni in spoštovani! To je osnovno vedenje za uspešno prodajo. Vsi zaposleni v gostinskem objektu morajo zadovoljevati vse pozitivne občutke in fizične zahteve gostov. Vsakega gosta je potrebno jemati individualno. Zato je potrebno dodatno znanje iz psihologije in komuniciranja. Obe temi se z leti spreminjata, tako kot zahteve gostov po hrani in pijači. Denar vložen v dodatno usposabljanje je naložba, ki se nam bogato obrestuje. Gost mora imeti občutek pomembnosti in da smo strokovnjaki na svojem področju.

 

Razvoj kompetenc: Učinkovita komunikacija, javno nastopanje, aktivno poslušanje,

                                  komunikacija s strankami, motiviranje 

VSEBINA:

  1. Vrste komunikacije
  2. Pomen verbalne in neverbalne komunikacije
  3. Osebna urejenost in prvi vtis
  4. Pravilno pozdravljanje
  5. Uporaba nazivov
  6. Pravilna komunikacije po telefonu (pravilna predstavitev in dajanje informacij)
  7. Vrste strank, prepoznavanje njihovih potreb, želja,  in obvladovanje le-teh
  8. Poslovno obnašanje :
    • prijaznost
    • nagovarjanje strank in gostov
    • svetovanje
    • reševanje reklamacij
  9. Aktivna prodaja:
    • svetovanje pri izbiri
    • priporočanje
    • ponujanje aktualnih artiklov  

Vaje

                   .   osebna predstavitev

  1.  
    • pomoč pri izbiri in prepričevanje strank  ter dajanje informacij po telefonu

 

Trajanje seminarja:       8   pedagoških ur

 

 Predavatelji: strokovni tim Izze Slovenska Bistrica


KOTIZACIJA IN PRIJAVE


Investicija v vaše znanje znaša 170,00 EUR z DDV in je izvedena pri 12 udeležencih. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 5 dni pred izvedbo na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov
info@pira.si.  Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.   

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com