Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

DIREKTNI  MARKETING IN PISANJE  PONUDBDIREKTNI MARKETING IN PISANJE PONUDB

22.04.2013

V sodeovanju s timom strokovnjakov iz IZZE Slovenska Bistrica organiziramo seminar:

Direktni marketing pomeni obliko marketinga, kjer izdelke ali storitve prodajamo končn

DIREKTNI  MARKETING IN PISANJE  PONUDB

Direktni marketing pomeni obliko marketinga, kjer izdelke ali storitve prodajamo končnemu kupcu neposredno, torej brez posrednikov. V današnjem času ne moremo tržiti izdelka ali storitve brez imena in celostne podobe blagovne znamke. Ko gradimo blagovno znamko, moremo vedeti veliko: kdo bodo naši kupci, uporabnost izdelkov, status, prestiž, varnost, konkurenčno prednost. Vse to in še veliko več se mora skrivati za blagovno znamko, da najdemo kupce, kateri se bodo želeli z njo poistovetiti. Pri utrjevanje blagovne znamke je potrebna zgodba, ki jo ustvarjajo zaposleni z notranjim marketingom. Zunanji marketing pa mora trgu predstaviti uporabno vrednost in kakovost.

CILJ

Zakaj razvijati in utrjevati blagovno znamko, kako ustvariti blagovno znamko podjetja ali izdelka, pomen notranjega marketinga, vrste zunanjega marketinga.

Napisati verodostojno ponudbo.

 

Razvoj kompetenc: inovativnost, prodornost, trženje,učinkovit marketing.

 

Vsebina:

1. Pomen blagovne znamke:

  • podjetja,
  • izdelka,
  • storitev.

2. Elementi in uporabna vrednost blagovne znamke.

3. Notranji marketing podjetja:

  • pripadnost zaposlenih,
  • kultura in klima podjetja,
  • vizualni zgled objekta in delovnih mest.

4.   Razlike  v prodaji:

  • prodaja storitve,
  • prodaja izdelka,
  • prodaja storitev in izdelka.

5. Uporabnost, koristnost – lastnosti.

6. Konkurenčna prednost.

7. Pravila pisanja ponudb - prodajnih sporočil.

Vaja- primer iz prakse.

8. Komunikacija preko e -  pošte.

·         pravila pisanja in odzivi .

9. Direktni kontakt in marketing s kupci:

  • sejmi (kako na sejmu pridobimo kupce)
  • nagradne igre (pridobitev baze podatkov bodočih kupcev)
  • katalogi, prospekti ( možnost izbire in konkurenčne prednosti)
  • sponzorstva, donacije
  • dogodki - marketing od ust do ust.

Predavanje bo popestreno s številnimi primeri iz prakse ob aktivnem sodelovanju vseh prisotnih.

 

Komu je namenjeno?

Vsi, kateri delajo v prodaji, trženju, marketingu in pišejo ponudbe.

 

Trajanje: 8 pedagoških ur

Predavatelj: strokovni tim IZZE Slovenska Bistrica


V  ceno je zajeto:

  -  strokovno predavanje in izvedba delavnice  za skupino

  -  potni stroški in dnevnica predavatelja in spremljevalca,

  -  skripta avtorja- prilagojena naročniku, za skupino do 15 udeležencev

  -  testi in delovni listi,

  -  evalvacijski listi in evidenca prisotnosti

  -  potrdila za vse udeležence.

 

KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 170,00 EUR z DDV in je izvedena pri 12 udeležencih. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 5 dni pred izvedbo na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si.  Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.   







 

 

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com