Seminarji, izobraževanja in delavnice - Agencija Pira
Aktualni seminarji in izobraževanja

Prejemajte aktualna obvestila o seminarjih na vaš e-naslov:

DOBRA KOMUNIKACIJA S SVOJCI, OSKRBOVANCI IN SODELAVCIDOBRA KOMUNIKACIJA S SVOJCI, OSKRBOVANCI IN SODELAVCI

15.04.2013

Svojci imajo vedno večje zahteve do ustanove - osebja , kateremu so zaupali svojca.


V sodelovanju z IZZO Slovenska Bistrica:

Svojci imajo vedno večje zahteve do ustanove - osebja , kateremu so zaupali svojca. Hiter tempo življenja povzroča stres in spremembe v komuniciranju. Zaradi nepravilne komunikacije ali pristopa prihaja občasno, do nerazumevanja  želja. Odnosi med svojci, oskrbovanci in osebjem, se prenašajo tudi na odnose s sodelavci. Dobra delovna klima pomaga, da radi hodimo v službo.
Vsak zaposlen želi, da je v svoji delovni sredini spoštovan, sprejet, predstavi svoja znanja in spretnosti. Osnova dobrih medsebojnih odnosov je znanje o pravilnem komuniciranju in sprejemanju ljudi, takšnih kot so.

Kultura in klima ustanove je odvisna od vseh zaposlenih.


 

 

Pravilni poslovni pristop, spoštovanje in pozitivna naravnanost pri komuniciranju, vedno daje dobre rezultate, da se dvigne kultura ustanove. Sprejemanje drugačnih pogledov na isto situacijo preprečuje konflikte.

Razvoj kompetenc: komunikacija, prepoznavanje temperamentov, osnovni elementi preprečevanje konflikta, osebna rast.

 

Vsebina seminarja:

  1. Verbalna in neverbalna komunikacija:

·         neverbalno sprejemanje ljudi,

·         pomen prvega vtisa,

  1. Izkažimo spoštovanje

·         Osnove bontona in novosti v pravilnem obnašanju,

  1. Osebna urejenost in obleka - kaže spoštovanje:

·         osnove osebne urejenosti,

·         pomen obleke v poslu,

·         neprimerna oblačila v službi.

  1. Pravila komuniciranja po telefonu:

·         faze telefoniranja,

·         pravilni sprejem klica,

·         razgovor,

·         zaključek razgovora.

  1. Vrste tipov ljudi po temperamentu:

·         analiza vseh štirih tipov,

·         razumevanje različnih pogledov,

·         preprečevanje konflikta,

  1. Testiranje posameznika po temperamentu.
  2. Pravilno izrekanje kritike .
  3. Pozitivne besede in besede, ki povzročajo stres.


Predavatelji: tim strokovnjakov -Izza Slovenska Bistrica 

 

Komu je namenjeno?

Seminar je namenjen dvigu kulturne ravni vseh, zaposlenih. To dosežemo tako, da ga obiščejo vsi zaposleni in si naredijo osebnostni načrt sprememb.

 

Trajanje: 8 pedagoških ur

Datum izvedbe:   15. 04. 2013

 

V  ceno je zajeto:

  -  strokovno predavanje in izvedba delavnice  za skupino

  -  potni stroški in dnevnica predavatelja in spremljevalca,

  -  skripta avtorja- prilagojena naročniku, za skupino do 15 udeležencev

  -  testi in delovni listi,

  -  evalvacijski listi in evidenca prisotnosti

  -  potrdila za vse udeležence.

 

KOTIZACIJA IN PRIJAVE

Investicija v vaše znanje znaša 170,00 EUR z DDV. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 5 dni pred izvedbo na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri Hypo banki, številka SI56 3300 0000 4435 704, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si.  Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške.   

 

 

 

Datum izvedbe:  

CILJ

Agencija Pira
Ulica arhitekta Novaka 9
9000 Murska Sobota


Tel: 02 521 40 56
Fax: 02 521 40 54
e-mail: info@pira.si

Kakšna cena enodnevnega izobraževanja se vam zdi spremenljiva (brez ddv)?

PONOVOLETNO SREČANJE 2017:

EN FILMČEK O NAS:

 

MEDIJI O NAS:

TV AS: 27.1.2015

  © Agencija Pira, Murska Sobota. Vse pravice pridržane. Pravna obvestila. Izdelava spletnih straniOblikovanje.com