Računovodstvo | 27.1. 2021
Ključ do zakonitih evidenc prisotnosti je v ustrezni ureditvi delovnega časa organizacije
V četrtek, 11.3.2021 od 9.00 do 11.30 preko spletne platforme Zoom.
Vse več delodajalcev se danes sooča s presežki ur delavcev. Ko delavec dela več, kot je njegova pogodbena vrednost, je v evidenci delovnega časa potrebno voditi tudi presežke ur, ki so lahko v obliki nadurnega dela ali viškov ur. Kako bomo ravnali s temi presežki ur, je odvisno od vzpostavljenih pravil delovnega časa pri delodajalcu, katerim pa organizacije namenjajo premalo pozornosti.
Program:
• Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa• Prednosti internega akta o delovnem času v organizaciji
• Razlika med efektivnim delovnim časom in delovnim časom delavca
• Kdaj govorimo o fleksibilnem delovnem času, katere so njegove prednosti
• Razlika med delovnim časom in poslovnim časom
• Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
• Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
• V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
• Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa
• Obveznosti in izzivi vodenja evidence o izrabi delovnega časa
• Čas priprave na delo - ali sodi v delovni čas?
• Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
• Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
o Opredelitev ključnih pravil na področju delovnega časa
o Ustrezno programirana registrirna ura
o Zakonito planiranje delovnega časa in odgovornosti vodij
o Odgovornost spremljanja delovnega časa sodelavcev
o Razporejanje delovnega časa
o Koriščenje viškov ur
• Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
• Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno?
• Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
• Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu