Marketing in prodaja | 26.11. 2020

Vpliv COVIDA in digitalnih tehnologij na prodajo v medgeneracijski potrošnji

V četrtek, 26.11.2020 od 10.00 do 12.00 ure in

v četrtek, 3.12.2020 od 10.00 do 12.00 ure.

Izobraževanje bo potekalo on-line - interaktivna spletna delavnica.

Danes mineva že skoraj pol leta, odkar smo se morali zaradi COVIDA na hitro soočiti z novim izzivom - prodajo v spremenjenih in doslej povsem novih okoliščinah. Dnevno se soočate z mnogimi novi izzivi, ki jih pred kratkim še nismo poznali. Ne glede na nekatere negativne učinke COVIDA, pa je kljub temu vzpodbudil nova razmišljanja in pristope v prodaji, na osnovi katerih nastajajo nove prodajne priložnosti.


VSEBINA PROGRAMA

1. Del spletne interaktivne delavnice: VPLIV COVIDA IN DIGITALNIH TEHNOLOGIJ NA PRODAJO (26. 11. 2020 ob 10.00-12.00 ure):

  • 5 načinov, ki jih je smiselno narediti v prodaji za več prodajnih priložnosti in izplena.
  • Kaj je dobro, da veste že danes, če želite vedeti, kaj se bo dogajalo z vašo prodajo v naslednjih 6 mesecih?
  • Je danes primeren čas, da pogledate nazaj - v vašo prodajno zgodovino in kaj vas lahko nauči Paretov princip koncentracije?
  • Katere stranke je smiselno »targetirati«?
  • Ali je lahko ROR > ROI?
  • Zakaj je transformacijski (interaktiven) model prodaje naenkrat postal zelo aktualen in uporaben?
  • Kateri je trenutno najbolj provokativni paradoks v prodaji?
  • Iz prakse za prakso: praktični nasveti in dobre prakse podjetij, ki se uspešno soočajo s trenutno situacijo.

2. Del spletne interaktivne delavnice: SPOZNAJ SVOJO STRANKO SKOZI MEDGENERACIJSKO PRIZMO (3. 12. 2020 ob 10.00 - 12.00 ure)

Splošne značilnosti različnih generacij v potrošnem svetu:

  • »Kdo sem v očeh časa« - spoznajmo svojo generacijo.
  • Značilnosti Baby boom, X , Y in Z generacije, ki so relevantne za prodajo.
  • Vrednote in motivacije posamičnih generacij, ki vplivajo na način odločanja in nakupovanja.

»PRODAJA JE UMETNOST, ZNANOST IN IGRA« v medgeneracijski potrošnji:

  • Nakupne navade različnih generacij.
  • Prodajni »triki« in usmeritve za posamično generacijo.
  • Različne generacije cenijo različne stvari.
  • Konkretni nasveti za stranke različnih starostnih skupin.
  • Priporočljivi komunikacijski kanali in orodja glede na generacijo.
  • Praktični nasveti primerne prodajne komunikacije za vsako generacijo posebej

POTEK E-IZOBRAŽEVANJA:


Udeleženec potrebuje samo računalnik ali katerokoli drugo mobilno napravo in povezavo z internetom.
Uporabljamo platformo Go To Training in Go To Meeting, prijava je zelo enostavna - pošljemo vabilo s povezavo udeležencu, ta se prijavi in E-izobraževanje se prične.

PREDNOSTI IN KORISTI IZVEDBE SPLETNIH IZOBRAŽEVANJ:


  • Simbioza najnovejših in pedagoško preizkušenih prijemov in načinov za temeljito pripravo in brezhibno izvedbo dogovorjene vsebine.
  • Sodobna, učinkovita in varna oblika prenosa pomembnih vsebin in sporočil z namenom osveščanja, ohranjanja motivacije in razpoloženja (delovne klime) na visokem nivoju.
  • Fleksibilnost - možnost ogleda posnetka webinarja od kjerkoli in na katerikoli napravi (računalnik, telefon, tablica...).
  • Stroškovno zelo ugodni, ker s tem nimate praktično nobenih drugih skrbi in povezanih stroškov v primerjavi s klasično obliko izvedbe izobraževanja.
  • Enostavni za uporabo in primerni za vse generacije vodij in sodelavcev (ko prejmejo povezavo do webinarja, vpišejo samo ime, priimek in email).





PREDAVATELJ:

Bojan Krajnc ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip. Aktivno sodeluje v različnih projektih s področij prodaje, strateškega načrtovanja, vodenja in mentoriranja/coachinga. V času aktivnega vodenja v uspešnih slovenskih podjetjih mu je uspelo z ekipnim delom pridobiti prestižna mednarodna priznanja tujih partnerjev za posebne dosežke srednje velikih in malih podjetij ter nominacijo na svetovni ravni za regijskega partnerja leta na področju poslovnih rešitev.

Je višji predavatelj in nosilec na Doba fakulteti in Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodajno-nabavna veriga, prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo več kot 12 let aktivno sodeluje, organizira in izvaja različne oblike E-izobražavanj pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga. V tem času pa je bil že dvakrat izbran kot NAJ ONLINE MENTOR v študiju na daljavo na Dobi Fakulteta v Sloveniji in na Hrvaškem in na Dobi EPIS. Na Ekonomski-poslovni fakulteti Maribor predava s področja uvajanja CRM poslovnih rešitev v podjetjih kot gostujoči strokovnjak, na dodiplomski in podiplomski študijski usmerivi e-poslovanje. Kot prodajni trener in poslovni svetovalec sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji v Sloveniji in tujini, kot so Addiko Bank, Sberbank, Zavarovalnica Sava, Grawe, Generali, ZZZS, Cetis, Mikro+Polo, Impol Group, Roto, Siliko, Messer, Tuš, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Kolektor Etra, Sico, Lek Veterina, ...

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija.

Bojanova specialnost:

  • prodajne in voditeljske veščine in orodja,
  • verbalna in neverbalna komunikacija,
  • optimizacija prodajnih procesov,
  • CRM (Customer Relationship Management),
  • tehnike branje z obraza (t.i. Face Reading) za uporabo v prodaji in medsebojni komunikaciji,
  • učinkovita pogajanja in
  • priprava na fenomenalni sejemski nastop.

INVESTICIJA

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 147,00 EUR + 22% DDV za plačilo 179,34 eur na udeleženca in vključuje organizacijo delavnice, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 19. november 2020 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave (in morebitne odjave) sprejemamo pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 19. november 2020. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva delovna dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na seminarju ni mogoča.